.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گردشگران عزیزتور کیش تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 اگر دوست داشته باشند می توانند اتومبیلی را بدون راننده کرایه کنند و از گردش و تفریح خود در جزیره زیبای کیش نهایت لذت را ببرند. این اتومیبیل ها در فرودگاه و یا در محلی که شما اقامت دارید در اختیارتان قرار می گیرد. مدارکی که شما گردشگران عزیز برای کرایه اتومبیل نیاز دارید عبارت است از کارت ملی , اصل گواهینامه معتبر و امانت گذاشتن وجه نقد به مبلغ 1/000/000 الی 5/000/000 تومان و یا یک فقره چک نزد شکرت کرایه دهنده اتومبیل. این وجه نقد در واقع به جای چک به امانت گذاشته می شود یعنی اگر چک نداشته باشید می توانید وجه نقد به مبلغی که ذکر شه به امانت در اختیار شرکت کرایه دهنده قرار دهید. قابل ذکر است که شما گردشگر عزیز تور کیش تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 این وجه نقد را با توجه به اتومبیلی که انتخاب و کرایه می کنید باید به امانت بگذارید.(1/000/000 الی 5/000/000). پس از اینکه مدارک را تحویل دادید یک قرار داد بین شما که اتومبیل را کرایه می کنید و شرکتی که اتومبیل را کرایه می دهد تنظیم می شود.توجه داشته باشد که این شرکت باید مجاز و جزء رنتکاران جزیره کیش باشد.

تلفن تماس اجاره اتومبیل صدرای کیش: 88 18 768_0934

تلفن تماس برای اجاره انواع اتومبیل های بدون راننده در کیش: 88 18 769_0934 

نرخ روزانه اجاره اتومیل در کیش بین 130/000 الی 700/000 تومان است واین نرخ بستگی به اتومبیلی که انتخاب می کنید دارد. به عنوان مثال نرخ روزانه هیوندا سوناتا-هیوندا توسان-هیوندا الانترا بین 130/000 الی 190/0000 تومان می باشد و نرخ روزانه بی ام (Z4) پانصد هزار تومان و BMW X6 ششصد هزار تومان است. توجه داشته باشید که این نرخ ها در بعضی اوقات بالاتر یا پایین تر از نرخی است که مطرح شده. هزینه بنزین به عهده کرایه کننده اتومبیل است که اگر کارت سوخت داشته باشد میتواند از آن استفاده کند و اتومبیل خود را در منطقه گلدیس یا فارور بنزین بزند. همچنین باید بدانید که پس از تحویل اتومبیل همچنان 200/000 تومان از پول شما نزد شرکت می ماند تا وضعیت خلافی ماشین و... مشخص شود سپس این پول به شما برگردانده می شود. قوانین رانندگی که باید در جزیره رعایت کنید عبارت است از الزامی بودن بستن کمربند ایمنی , ممنوع بودن بوق زدن و هرگونه آلودگی صوتی در تمام معابر , خودداری از ریختن زباله در اتومبیل , حداکثر سرعت در نوار سیاحتی 50 کیلومتر است. در خیابان های این جزیره نیز دوربین هایی برای کنترل سرعت نصب شده است.

شماره تماس امور اجرایی و رسیدگی به شکایات و اشیا گمشده:4422724 

امیدواریم که شما مسافران و گردشگران عزیز تور کیش تعطیلات خرداد 94با گردش در این جزیره نهایت لذت را از سفر خود ببرید.

 

تور کیش اجاره اتومبیل

تور کیش اجاره اتومبیل

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کرایه اتومبیل در جزیره کیشهمه چیز راجع به کیش , درباره کیش , دانستنی های کیش , اطلاعاتی درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

ساعت کار در جزیره کیش

 

مسافرانتور کیش تعطیلات خرداد 94 بدانند که ساعت کار در جزیره کیش برای مراکز دولتی مانند بانک ها و مراکز خصوصی از شنبه تا چهارشنبه به صورت تمام وقت می باشد و پنجشنبه ها نیز به صورت نیمه وقت کار می کنند. مراکز خصوصی و مراکز خرید در تمام طول هفته از 9 الی 13:30 و 17 الی 23 مشغول به کار و آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز می باشند. جالب است بدانید که بانک ها هم از ساعت 8 صبح الی 13:30 و 17 الی 19 بعدازظهر مشغول به فعالیت هستند. ساعت کار ادارات هم به این صورت است: 7:30 الی 14:30 و 17:30 الی 20 .

امیدواریم که شما مسافران عزیز تور کیش خرداد 94 با اطلاع از ساعت کاری مراکز خرید و بانک ها و... بتوانید با یک برنامه ریزی صحیح از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ساعت کار در جزیره کیشهمه چیز راجع به کیش , درباره کیش , دانستنی های کیش , اطلاعاتی درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

مرکز خرید صدف کیش


مرکز خرید صدف در شهرک صدف کیش و در فاز پنج این شهرک در زمینی به مساحت 2910 متر مربع واقع شده است. بازار صدف یک مرکز خرید محلی می باشد. این مرکز خرید در سال 1384 در مجتمع صدف افتتاح شد که متشکل از دو طبقه است. این مرکز خرید دارای 66 غرفه می باشد که در زمینه پوشاک , مود غذایی و هر آنچه که شما نیاز داشته باشید فعالیت می کنند. مسافران عزیزتور کیش تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 با گردش در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید صدف کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

تور کیش بازار پارس خلیج

بازار پارس خلیج متشکل از یک طبقه و 150 غرفه است. این بازار در سال 1370 افتتاح شد و در شمال غربی جزیره زیبای کیش که یک منطقه مسکونی و بومی می باشد قرار گرفته است. این بازار دارای بافت و معماری ایرانی است و در زمینی به مساحت 12271 مترمربع ساخته شده است. غرفه های این بازار در زمینه های پوشاک , لوازم آرایشی و بهداشتی , کیف و کفش , موبایل , مواد غذایی و... مشغول فعالیت می باشند. شاید برای مسافرانتور کیش تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 جالب باشد که بدانند این بازار بلافاصله بعد از این که جزیره کیش را به عنوان یک منطقه آزاد معرفی کردند ساخته شد. به همین دلیل بافت این منطقه از جزیره با بافت مناطق توریستی آن تفاوت دارد. بازار پارس خلیج به اسکله میر مهنا , بازار عربها و ساحل پارک نزدیک است و دارای دو رستوران می باشد. آنچه که باعث جلب نظر مسافران تور کیش خرداد 94 می شود قیمت های مناسب این بازار و متنوع بودن کالاهای آن می باشد.

 

تور کیش بازار پارس خلیج

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پارس خلیج کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

 

تور ترکیه پل تاشکپره آدانا

 

تاشکپره یک پل سنگی در آدانا است که در نزدیکی مسجد سابانجی ساخته شده است. تصویر این مسجد زیبایی پل سنگی آدانا ترکیهرا چند برابر کرده است. این پل سنگی در طول تاریخ نام های مختلفی به خود گرفته است که آخرین نام آن تاشکپره است که بروی آن مانده. تاریخچه دقیقی در رابطه با ساخت این پل وجود ندارد اما گفته می شود که امپراتور هیتی هنگام سفر به سوریه آن را ساخته است. اما نوشته های اولیه نشان می دهد که در کتیبه یونان باستان در قسمت سنگ آثار موزه باستان شناسی آدانا اطلاعاتی در مورد ساخت و ساز آن یافت می شود. در این کتیبه گفته شده است که تاشکپره آدانا ترکیهدر زمان سلطنت امپراتور رومی به دست معماری به نام Auxentius ساخته شده است و طی قرن ها مورد بازسازی نیز قرار گرفته است.

 

تور ترکیه پل تاشکپره آدانا

در قسمت شمالی پل آثار هنری مانند شیر و ستاره هلالی وجود دارد. در حال حاضر طول این پل 310 متر و عرض آن 11/5 متر است و همچنین بر روی آن یک جاده قرار دارد که با قلوه سنگ هایی هموار گشته است. تاشکپره در کنار آدانا هیلتون است. مسافران تور ترکیه خرداد 94 که قصد سفر به آدانا را دارند می توانند یک پیاده روی دل چسب و رضایت بخشی را در سرتاسر پل تجربه کنند و با چند عکس زیبا سفر به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: تاشکپره آدانا ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

دریاچه وان ترکیه

تور ترکیه دریاچه وان

یکی از مناطق تفریحی و دیدنی ترکیه دریاچه وان در قسمت غربی شهر وان می باشد که چشم انداز بی نظیری را مقابل چشمان شما گردشگران عزیز تور ترکیه تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 فراهم می آورد. کوه سبحان با ارتفاع 4058 متر در شمال غربی این دریاچه و کوه های اختیار شهاب در قسمت جنوبی آن قرار دارند که زیبایی این منطقه را دوچندان کرده است. آبی که از جویبارهای این کوه ها سرازیر می شود آب دریاچه زیبای وان را تامین می کند. طی سالیان دراز فعالیت های آتشفشانی باعث ایجاد دریاچه نمکی وان شده است. دریاچه وان 120 کیلومتر طول , 80 کیلومتر عرض و 171 متر عمق دارد اما عمیق ترین قسمت این دریاچه 451 متر می باشد. این دریاچه مساحتی حدود 3755 متر مربع دارد و دارای ساحلی شنی و آبی نمک دار می باشد که برای علاقه مندان به شنا نیز مناسب است. مسافران تور ترکیه تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 حتما سری هم به شهر وان و دریاچه زیبای آن بزنند و از آب و هوای خوب آن و چشم انداز بی نظیرش لذت ببرند.

تور ترکیه دریاچه وان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دریاچه وان ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

 

پایتخت کشور ترکیه آنکارا می باشد و مردم این کشور به زبان ترکی صحبت می کنند و مسلمان هستند. مسافران تور ترکیه تابستان 94 بدانند که واحد پول این کشور لیر است و اگر به دنبال مناطق توریستی این کشور هستند بدانند که شهرهای توریستی ترکیه آنتالیا , استانبول , کوش آداسی , مارماریس و بدروم هستند. فاصله تهران ترکیه حدود 3 ساعت است و همچنین آنتالیا و استانبول یک ساعت و نیم با تهران اختلاف ساعت دارند.(1:30 عقب تر هستند.)

 

تور ترکیه شهر بدروم

 

تور ترکیه شهر مارماریس

 

مسافران عزیز تور ترکیه تابستان 94بدانند که آب لوله کشی این کشور به هیچ وجه قابل شرب نمی باشد و باید از آب معدنی استفاده کنند. کد تلفن آنتالیا 0090 242 و کد تلفن استانبول 0090 212 می باشد. در نهایت شاید مسافران خوش خوراک تور ترکیه تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 بخواهند که غذاهای مخصوص ترکیه را بچشند پس بهتر است که غذاهای مخصوص این کشور را بدانند: دونر کباب با پیته , مانتی , باقلوا , نان سیمیت , پلوی علی باش , پلوی قالبی توپ , بوقلمون گردویی , پیتزای قالبی , کباب خمیر دار , بورک ران مرغ , دلمه مرغ , کیشکه و... .

 

تور ترکیه بورک ران مرغ

 

تور ترکیه کباب دونر

 

همچنین لذیذترین و کامل ترین صبحانه زندگی خود را می توانید در ترکیه نوش جان کنید. در مناطق محلی ترکیه شما می توانید یک صبحانه کامل را نوش جان کنید و لذت ببرید. صبحانه ترکیه شامل نان تازه , پنیر , خامه , چای ترک , گوجه , خیار , فلفل , زیتون , گوزلمه می باشد. مسافران عزیز تور ترکیه تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 با میل کردن چنین صبحانه ای لذت کامل را از سفر خود خواهند برد.

 

تور ترکیه میز صبحانه کامل

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: اطلاعات ضروری ترکیه,درباره ترکیه, دانستنی های ترکیه , اطلاعاتی درباره ترکیه , همه چیز راجع به ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

راههای ارتباطی ترکیه

 

راه هوایی ترکیه

مسافران تور ترکیه تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 که میخواهند به صورت هوایی به این کشور سفر کنند بدانند که برای شهر استانبول و آنکارا پرواز مستقیم در تمام فصول و ایام سال و همچنین در تعطیلات نیز انجام می شود. برای شهر آنتالیا , ازمیر و... پروازها به صورت چارتر انجام می شود. مدت پرواز مستقیم از تهران به آنتالیا و استانبول تقربا 3 ساعت می باشد.

 

راه های ارتباطی ترکیه

 

راه زمینی ترکیه

مسافران تور ترکیه تابستان 94 بدانند که تهران تا استانبول 2000 کیلومتر فاصه دارند و مسافران می توانند این مسافت را از طریق مرزهای زمینی با اتومبیل شخصی یا اتوبوس های سیر و سفر و... طی کنند. و از این سفر زمینی که به مدت 45 ساعت است نیز لذت ببرند.

 

سفر به ترکیه با قطار

مسافران عزیز تور ترکیه تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 که میخواهند با قطار به استانبول ترکیه سفر کنند بدانند که تقریبا سه روز (70 ساعت) در راه خواهند بود. برای رفتن به ترکیه با قطار می توانید از خطوط راه آهن ایران ترکیه استفاده کنید.

راه های ارتباطی ترکیه

 

سفر به ترکیه با کشتی

مسافران عزیز تور ترکیه تابستان 94 که علاقه مند به سفر با کشتی هستند می توانند از طریق بنادر جنوبی ایران مانند بندر بصره , دریای مدیترانه و یا دریای سرخ به ترکیه بروند و در سواحل زیبای ترکیه پیاده شوند. سفر با کشتی بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است و مسافران می توانند از این سفر دریایی خود نهایت لذت را ببرند.

راه های ارتباطی تور ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: راههای ارتباطی ترکیه,درباره ترکیه, دانستنی های ترکیه , اطلاعاتی درباره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

تور آنتالیا هتل ریکسوس لارس

هتل ریکسوس لارس از بهترین هتل های 5 ستاره سواحل ماسه ای لارا می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل این است که تنها 8 کیلومتر تا فرودگاه و 1 کیلومتر تا نزدیک ترین مرکز خرید فاصله دارد. آنچه که باعث شهرت این هتل شده استخر روباز آن می باشد که نظر مسافران تور آنتالیا تابستان 94 را به خود جلب کرده است.

تور آنتالیا هتل ریکسوس لارس

این هتل دارای تمام امکانات رفاهی لازم می باشد و همچنین یک ساحل اختصاصی دارد که گردشگران عزیز می توانند از هوای پاکیزه آن لذت ببرند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. علاوه بر این آنچه که زیبایی این هتل را دوچندان می کند جنگل های زیبا و سرسبز اطراف آن است که هتل را محاصره کرده است. مسافران عزیز تور آنتالیا تابستان 94می توانند با اقامت در این هتل از فضای زیبا آن و هوای پاکیزه سواحل مدیترانه نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل ریکسوس لارس

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریکسوس لارس آنتالیا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

هتل الدار ریزورت آنتالیا

تور آنتالیا هتل الدار ریزورت

هتل الدار ریزورت در منطقه کمر آنتالیا و در نزدیکی ساحل واقع شده است. این هتل بسیار لوکس و زیبا است و تمام امکانات رفاهی لازم را دارد. آن دسته از مسافران تور آنتالیا تابستان 94که برای کار به این شهر سفر کرده اند با اقامت در این هتل می توانند در سالن کنفررانس آن که بسیار مجهز است جلسات کاری خود را برگزار کنند.

تور آنتالیا هتل الدار ریزورت

همچنین برای اینکه مسافران تور آنتالیا تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 بتوانند مبادلات ارزی خود را به راحتی انجام دهند در این هتل یک صرافی هم وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه , استخر , حمام ترکی , سالن بدنسازی , فروشگاه و... اشاره کرد. مسافران تور آنتالیا تابستان 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری پر از آرامش و آسایش را تجربه کنند.

تور آنتالیا هتل الدار ریزورت

 

تور آنتالیا هتل الدار ریزورت

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل الدار ریزورت آنتالیا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

تور آنتالیا هتل له شاتو پرستیژ

هتل له شاتو پرستیژ از هتل های 4 ستاره منطقه کمر آنتالیا می باشدکه 45 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد.این هتل متشکل از 400 اتاق و سوئیت تمیز می باشد.از امکانات این هتل می توان به ساحل اختصاصی , رستوران , میز بیلیارد , زمین تنیس , سالن بدنسازی , زمین گلف , آرایشگاه , استخر , سونا , جکوزی و... اشاره کرد. اتاق های این هتل دارای تمام امکانات رفاهی لازم مانند حمام , سشوار , گاوصندوق , مینی بار , تلفن , یخچال , بالکن و... می باشد. مسافران عزیز تور آنتالیا اردیبهشت 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور آنتالیا هتل له شاتو پرستیژ

 

تور آنتالیا هتل له شاتو پرستیژ

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل له شاتو پرستیژ آنتالیا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

 تور آنتالیا هتل آکا کارلوس

هتل آکا کارلوس از هتل های 4 ستاره منطقه کمر آنتالیا می باشد که تا مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر فاصله دارد. این هتل متشکل از اتاق های استاندارد , اتاق خانواده و از همه مهمتر اتاق مخصوص معلولین است تا مسافران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 بتوانند سفری راحت را تجربه کنند.از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , رستوران , کافی شاپ , صبحنه بوفه , سالن سولار , سالن ماساژ , حمام ترکی , کافی شاپ , سالن بیلیارد , سالن تنیس , سالن بخار و.... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل آکا کارلوس

 

تور آنتالیا هتل آکا کارلوس

تور آنتالیا هتل آکا کارلوس

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آکا کارلوس آنتالیا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

تور آنتالیا هتل رویال مکس

هتل مکس رویال از هتل های 5 ستاره شهر توریستی آنتالیا است که در منطقه لارا واقع شده است. این هتل در سال 2011 افتتاح شده است و تمامی خدمه آن به 4 زبان زنده دنیا از جمله آلمانی , انگلیسی , روسی و ترکی مسلط هستند. تمام اتاق های این هتل به صورت سوئیت هستند اما هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند و مسافرانتور آنتالیا تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 با اقامت در این هتل می توانند اتاق دلخواه خود را انتخاب کنند و سفری بی نظیر و به یادماندنی را تجربه کنند. اتاق های این هتل به زیبایی تزئین شده و دارای دکوری های بی نظیری هستند و علاوه بر این چشم انداز زییایی هم از شهر و هم از دریای نیلگون مدیترانه دارند. این اتاق ها مجهز به حمام , بالکن , وان جکوزی دار و سایر امکانات رفاهی می باشد. از امکانات این هتل می توان به 1 رستوران اصلی و 3 رستوران اسنک بار و چندین کافه , استخر , سونا خشک و بخار , حمام ترکی , آکوا پارک , اجرای موسیقی زنده و.... اشاره کرد که مسافرانتور آنتالیا تابستان 94می توانند با استفاده از این امکانات نهایت لذت را از سفر خود ببرند.

تور آنتالیا هتل رویال مکس

 

 

تور آنتالیا هتل رویال مکس

 

 

 

تور آنتالیا هتل آدورا گلف

 

هتل آدورا گلف از هتل های 5 ستاره و ساحلی زیبای آنتالیا است که در منطقه بلک واقع شده است. این هتل متشکل از 500 اتاق بدون تراس و با تراس می باشد. اتاق های آن به مساحت 30 متر مربع و از تمام امکانات رفاهی برخوردار می باشد. علاوه بر این این اتاق ها از چشم انداز فوق العاده ای برخوردار هستند , چشم اندازی بی نظیر از دریا و فضای سبز که بسیار زیبا می باشد. مسافرانتور آنتالیا تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 با اقامت در این هتل بدون شک سفری آرامش بخش و به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد. این هتل دارای زمین گلف , مینی بار , رستوران های بین المللی , بوفه غذاهای رژیمی , استخر , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , والیبال ساحلی , جت اسکی , سالن ماساژ و بیلیارد و ..... می باشد. مسافران عزیزتور آنتالیا تابستان 94با اقامت در این هتل می توانند از امکانات بی نظیر آن بهره مند شوند و ورزش های مورد علاقه خود را انجام دهند.

تور آنتالیا هتل آدورا گلف

 

تور آنتالیا هتل آدورا گلف

 

 

 

 

 

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

هتل اورنج کانتی یک هتل 5 ستاره است که دارای چشم انداز بی نظیری از سواحل ماسه ای دریای نیلگون مدیترانه می باشد. این هتل از بهترین مناطق تفریحی منطقه کمر آنتالیا می باشد زیرا از معماری آمستردام و دهکده ماهیگیری ولندام بهره گرفته است و باعث جلب نظر بسیاری از مسافران عزیزتور آنتالیا تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 شده است. هتل اورنج کانتی دارای امکانات رفاهی فوق العاده است. از جمله امکانات آن استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , ساحل اختصاصی , حمام ترکی و... می باشد.

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

علاوه بر این رستوران های بی نظیری در این هتل وجود دارد که غذاهایی را که شاید تا به حال طعم آن ها را هم نچشیده اید را سرو می کنند. در رستوران های این هتل غذاهای ایتالیایی , هلندی , ترکی و دریایی سرو می شود که شما مهمانان عزیز هر آنچه را که می خواهید می توانید سفارش دهید و میل کنید. مسافرانتور آنتالیا تابستان 94 با اقامت در هتل اورنج کانتی می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری دلچسب و به یاد ماندنی را تجربه کنند و از نوش جان کردن غذاهای رستوران آن نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

هتل مجیک آنتالیا

هتل مجیکآنتالیاشامل امکانات رفاهی مانند استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده می باشد و لازم به ذکر است که مسافران می توانند از امکانات این هتل بصورت رایگان استفاده کنند. همچنین هتل مجیکآنتالیابرای راحتی خانواده ها زمین بازی کودکان را راه اندازی کرده است تا خانواده ها با آرامش سفر خود را پشت سر بگذارند. پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز آماده سرویس دهی به مسافران تور آنتالیا تابستان 94  میباشد.

 

 

 

 هتل هرینگتون پارک ریزوت آنتالیا

این هتل زیبا با موقعیت جغرافیایی استثنایی که دارد برای مسافرانتور آنتالیا تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 سفری زیبا و به یادماندنی را خواهد ساخت . هتل هرینگتون پارک ریزورتآنتالیادارای امکانات مانند ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , شیرجه , حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان استفاده کنند. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین است . همچنین هتل هرینگتون پارک ریزورتآنتالیادارای سرویس نگهداری کودکان برای رفاه و آرامش خاطر خانوادهای عزیز می باشد. علاقه مندان به ورزش نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند که این امکانات شامل پینگ پنگ ، بازی دارت می باشد . همچنین بخش پذیرش هتل هرینگتون پارک ریزورتبه صورت 24 ساعته آماده ی سرویس دهی به مسافرانتور آنتالیا اردیبهشت 94 است . 

 

 

 

 

 

 

هتل گریدا سیتی آنتالیا


این هتل دارای امکانات تفریحی زمین بازی ویژه کودکان ، سرویس نگهداری کودکان برای راحتی و آسایش خوانواده های عزیز می باشد . از دیگر امکانات هتل گریدا سیتی آنتالیاشامل استخر ، سونا و همچنین استخر سرباز (فصلی) است. این هتل دارای اتاق های ویژه با امکانات رفاهی کامل برای معلولین و سوئیت هایی ویژه تازه عروس ها می باشد. امکانات ورزشی این هتل برای ورزش دوستان عزیز تور آنتالیا تابستان 94  عبارت است از تنیس , مرکز بدنسازی , پینگ پنگ و وان آب داغ

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

هتل سنت جورج دبی

 

تور دبی هتل سنت جورج

هتل سنت جورج از هتل های 3 ستاره منطقه بنی یاس دبی می باشد که نمای سیار زیبایی را از کشتی ها و خلیج مقابل چشمان مهمانان خود فراهم می آورد زیرا این هتل در نزدیکی خلیج کریک واقع شده است. مسافران عزیز تور دبی اردیبهشت 94  با اقامت در این هتل می توانند از دیدن مناظر زیبای آن لذت ببرند.

تور دبی هتل سنت جورج

از دیگر مزایای این هتل آن است که تنها 10 دقیقه با فرودگاه و 5 دقیقه پیاده روی تا خلیج کریک فاصله دارد. همچنین این هتل در نزدیکی مترو است و مسافران تور دبی تعطیلات مبعث اردیبهشت 94  که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به مناطق دیگر دبی بروند. هتل سنت جورج متشکل از 140 اتاق تمیز با مبلمانی شیک و زیبا می باشد که این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم را دارند.

تور دبی هتل سنت جورج

مهمانان عزیز این هتل می توانند با پرداخت 60 درهم از اینترنت 24 ساعته هتل نیز استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ , کافی شاپ و... اشاره کرد. کافی شاپ این هتل بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسنی به مهمانان خود هستند. اما آنچه که باعث جلب نظر ایرانیان می شود رستوران شب های تهران این هتل است که در طیقه دهم قرار دارد و چشم اندازی بی نظیر از خلیج کریک دارد. مسافران تور دبی تعطیلات مبعث اردیبهشت 94   با اقامت در این هتل می توانند در رستوران شب های تهران آن غذای دلخواه خود را نوش جان کنند و از دیدن منظره خلیج کریک نیز نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل سنت جورج

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سنت جورج دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

هتل ورسای دبی


هتل ورسای از هتل های 3 ستاره منطقه دیره می باشد که در نزدیکی میدان ساعت واقع شده است.این هتل نیز به مراکز خرید و مراکز تریستی بسیار نزدیک است و مسافران تور دبی تعطیلات خرداد 94  به راحتی می توانند به این مراکز بروند. از دیگر مزایای این هتل این است که تنها 500 متر با مترو فاصله دارد. از خدمات که این هتل در اختیار مهمانانش قرار می دهد می توان به سرویس رفت و برگشت به ساحل و مراکز خرید مهم اشاره کرد. این هتل متشکل از 84 اتاق تمیز و لوکس و با مبلمانی زیبا می باشد. همچنین اتاق هایی برای معلولین نیز دارند که بتوانند سفر راحتی دشته باشند. از امکانات این هتل می توان به برنامه های شاد شبانه در کلوپ های هندی , رستوران شبانه روزی با انواع غذاهای لذیذ و خوراک های بین المللی , صبحانه بوفه , استخر در بام , کافه , میز بیلیارد و.. اشاره کرد. مسافران تور دبی تعطیلات خرداد 94  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت ببرند.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ورسای دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

هتل تریدرز دبی

 

تور دبی هتل تریدرز

هتل تریدرز از هتل های 4 ستاره و مدرن منطقه دیره دبی می باشد. خوب است مسارانتور دبی تعطیلات مبعث اردیبهشت    بدانند که این هتل تنها 15 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. هتل تریدرز متشکل از 250 اتاق است که همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مناسب و تمام امکانات رفاهی لازم می باشند.

تور دبی هتل تریدرز

 

تور دبی هتل تریدرز

از دیگر اماکانات رفاهی این هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی , پارکینگ , سالن بدنسازی , رستوران با انواع غذاهای لذیذ بین المللی و... اشاره کرد. رستوران این هتل انواع غذاها و خوراک های بین المللی را در محیطی آرام و بسیار زیبا برای مهمانان خود سرو می کند. مسافران تور دبی تعطیلات مبعث اردیبهشت   با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور دبی هتل تریدرز

 

تور دبی هتل تریدرز

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل تریدرز دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

هتل شرایتون جمیرا دبی

 

 

هتل شرایتون جمیرا از هتل های 5 ستاره منطقه دبی مارینا است که متشکل از 256 اتاق در 10 طبقه است. لابی این هتل به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان خود می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر و فضای باز , رستوران با انواع غذاهای لذیذ چینی , استیک های استرالیایی و غذاهای دریایی , 6 سالن همایش , پارکینگ , سالن ماساژ و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی تعطیلات مبعث اردیبهشت   با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت کافی را ببرند. همچنین اتوبوس های هتل به صورت شبانه روزی در حال رفت و آمد بین مرکز شهر و هتل می باشند. از جمله عواملی که باعث جلب توجه مسافران عزیز تور دبی تعطیلات خرداد 94  می شود سواحل جمیرا و باغ های عربی که این هتل را محاطره کرده اند. همچنین هتل شرایتون جمیرا در نزدیکی مسجد جمیرا , دانشگاه دبی , پارک آبی وایلد وادی , باشگاه گلف و کشتی رانی قرار دارد و گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی به این مناطق و مراکز تفریحی دیدنی بروند.

فاصله هتل تا فرودگاه سی دقیقه با اتومبیل می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل شرایتون جمیرا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

 

بازار بین المللی ستاره قشم

بازار بین المللی ستاره قشم در سال 1376 تاسیس شد. ،دارای 641 واحد تجاری در 3 طبقه تجاری، شعب بانک های سپه ،  صادرات، ملی , موزه حیوانات تاکسی درمی،  واحدهای فروش برگ سبز، بازی های رایانه ای ، رستوران سنتی، سالن مخصوص بیلیارد،  فست فود، کافه تریا،  آرایشگاه زنانه و مردانه و مجهز به پله برقی، سیستم پیجینگ، سیستم تهویه هوای مرکزی،  نمازخانه و دارای نمایندگی محصولات شوارتسکلف آلمان، آرکانسیل، نیوا، کلیون، آرکون، آیوا، سامسونگ، جی وی سی –ال جی –سونی - تفال –  فیلیپس و....است. مسافران عزیز تور قشم تعطیلات مبعث اردیبهشت 94  می توانند در این بازار تمام آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بازار بین المللی ستاره قشم,مراکز خرید قشم , بهترین مراکز خرید قشم , مراکز خرید ارزان قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.
 
 

dare setaregan qeshm

دره ستارگان قشم که مردم بومی ناحیه به دره ستاره افتاده یا استاره كفته هم نام داده اند در روستاي بركه خلف و در جزیره قشم قرار گرفته است. روستاي بركه خلف در ۱۵ km شهر قشم قرار گرفته است و در جاده جنوبی جزیره قشم واقع شده است. اسم روستاي بركه خلف كه اهالی بسيار خونگرم و مهمان نوازی دارد شامل دو كلمه بركه و خلف می باشد. در این روستا بركه ي آب شيريني وجود دارد كه گویی متعلق به شخصي به اسم خلف می باشد و اين اسم را بر اين روستا ماندگار كرد. مسیر دسترسي به روستاي بركه خلف به صورت آسفالت است و از روستا تا اول دره ستاره ها، جاده خاكي به طول تقریبی پانصد متر  که برای اتومبیل سواری مناسب است ساخته شده است. اعتقاد مردم بر این است که دره ستارگان قشم محل برخورد ستاره ای از آسمان می باشد و یا به عبارتی ستاره ای از آسمان بر زمین افتاده است و دره ستاره های قشم را ایجاد کرده است. مسافران عزیز تور قشم تعطیلات خرداد 94 به هیچ وجه دیدن از این دره را از دست ندهند.



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: دره ستارگان قشم,جاذبه های کیش, گردشگری های کیش ,مناطق تفریحی کیش , دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی