.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بازارهای معروف دبی

 

 

 

مرکز خرید لامسی پلازا در دبی یکی از مراکز خريد خانوادگی و ممتاز دبی میباشد که بيش از 150 مارک برجسته خرده فروشي محلي،‌ منطقه‌اي و بين‌المللي را درخود جاي داده است.لامسي‌ پلازا‌ تنها مرکز خريد در دبي است که در آن، خريداران به ازاي‌ هر درهم خرج شده در هر يک از خرده فروشيها‌ يک اير‌ مايل دريافت مي‌کنند و براي آنها شانس جمع‌آوري هزاران اير‌ مايلز‌ وجود دارد تا در ازاي‌ آنها، جوايز شگفت‌آوري در تور دبی تعطیلات بهار 95 اهدا شود.در این مرکز خرید براي کودکان نيز سرگرمي هاي بسياري از جمله شخصیتهای کارتونی مانند مرد عنکبوتی  وجود دارد که حرکت مي کنند و باعث شادي کوچکترها در تور دبی مي شوند.مغازه هاي این مرکز خرید آخرين محصولات جيوردانو، ناين وست ، گس ، گالري پاريس و بازارچه جواهرات را نیز ارائه مي دهند. لامسي پلاز تنها به خاطر آخرين مد پوشاک معروف نيست بلکه يک سوپر مارکت طراز اول انواع لوازم خانگي و بخش کالاهاي ورزشي فوق العاده اش نيز به معروفيتش نزد مسافران تور دبی 95  اضافه کرده است.

 

 

 

مرکز خرید الغریر سنتر دبی با وسعتي حدود 90 هزار متر مربع در بر گيرنده بيش از 400 فروشگاه مي باشد که با وجود بهترین و مشهورترین برندها از قبیل Sprite, French Connection و Baby Phat برای مدگرایان مرکز خرید محبوب و دوست داشتنی می باشد. آن دسته از مسافران تور دبی که بدنبال خرید لباس هستند نمی توانند از مرکز خرید الغریر صرفنظر کنند.هم چنین مغازه هایی وجود دارند که لباس محلی ارائه می دهند. یک گالری بزرگ لوازم جانبی و یک بخش لوازم آرایشی ، یک سینمای بزرگ که همجوار فروشگاه می باشد, همچنین یک زمین بازی و یک باشگاه برای بچه ها که توسط کارکنان اداره می شود وجود دارد که همه اعضای خانواده را در تور لحظه آخری دبی  سرگرم خواهد کرد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف دبی , مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 15 اسفند 1394
.

هتلهای مجلل در دبی

 

هتل آتانا دبی یک هتل 4 ستاره زیبا و تازه تاسیس در خیابان شیخ زاید دبی می باشد که در فاصله ٢ کیلومترى مرکز خرید امارات و ایستگاه مترو اینترنت سیتی واقع شده است.این هتل بصورت ٢ برج بلند میباشد که بین ٢ ساختمان استخر روباز بسیار زیبا با منظره شیخ زاید قرار دارد.طراحی این هتل بسیار مدرن است و کسانی که این نوع طراحی را می پسندند از زیبایی این هتل که از بهترین هتل های دبی است در تور دبی لذت خواهند برد.

 

در تور دبی نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید.

اتاق های مدرن هتل آتانا دبی با رنگ های گرم تزیین شده و بسیار زیبا و مدرن مبله شده اند و دارای پارکینگ و اینترنت رایگان است.رستوان های این هتل و سالن کافی شاپ این هتل لحظه های خوشایندی را برای گردشگران تور دبی تعطیلات عید 95 رقم می زند.سالن همایش و کنفرانس و سالن های میهمانی و اتاق ملاقات و بازی برای کودکان و همچنین امکانات تفریحی شامل استخر شنا تفریحی با تراس آفتاب، تناسب اندام و بچه ها به طور کامل مجهز باشگاه، یک استخر در فضای باز همگی از امکانات این هتل زیبا در تور دبی بهار 95  هستند.

 

 

هتل 5 ستاره ی داماک مزون دبی که یک هتل جدید و لوکس در دبی می باشد که در بلوار محمد بن رشید و در قلب شلوغ منطقه برج دبی در رو به روی برج دو قلو دبی واقع شده است. این برج و هتل لوکس آپارتمان های خصوصی منحصر به فردی همراه با خدمات مجلل و حافظ حریم خصوصی در تور دبی اردیبهشت 95 ارائه می دهد . از این هتل فقط یک پیاده روی کوتاه تا بزرگترین مرکز خرید جهان ، دوبی مال Dubai Mall ،بازار آل بهار، جاده شیخ زاید ، میدان و مرکز مالی بین المللی دبی با دید سراسری به افق و فواره ی معروف دبی فاصله دارد. هتل داماک مزون یک استخر خصوصی ، تراس روباز ، ناهار خوری در تمام طول روز در کافه مدرن و خدمات آبگرم مجلل در یکی از اتاق های درمانی با تکنولوژی بالا و سونا و یا در اتاق شخصی مسافران تور دبی را دارد . با انتخاب آپارتمان های یک ، دو و سه خوابه ی این هتل لوکس، مهمانان می توانند حریم خصوصی و آسایش یک خانه ی شخصی را با خدمات یک هتل 5 ستاره در این شهر پر جنب و جوش داشته باشند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای مجلل در دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 15 اسفند 1394
.

بلیط دبی

مدت زمان پرواز تهران به دبی ۲ ساعت می باشد و فاصله هوایی تهران به دبی ۱۲۱۵ کیلومتر است.

بلیط دبی با پرواز امارات

هواپیمایی امارات همه روزه به مقصد دبی و بلعکس پرواز دارد که بلیط امارات دبی فقط به صورت سیستمی بفروش می رسد. ساعت پرواز امارت دبی برای پرواز رفت ساعت های 5:00 و 11:40 می باشد و برای پرواز برگشت ساعت های 00:55 ، 7:45 و 18:45 می باشد، البته بصورت نرمال فقط دو تا از پروازهای برگشت برگزار می شود که ساعت آن در روزهای مختلف متفاوت است.

بلیط دبی با پرواز تابان

بلیط به مقصد دبی با پرواز تابان با هواپیمای ایرباس و در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می دهد. ساعت پرواز تابان دبی، برای پرواز رفت ساعت 15:00 برای پرواز برگشت ساعت 17:40 می باشد.

بلیط دبی با پرواز کاسپین

هواپیمائی کاسپین پرواز خود به مقصد دبی را با بوئینگ MD انجام می دهد. ساعت پرواز کاسپین دبی برای پرواز رفت ساعت 17:20 و برای پرواز برگشت ساعت 20:30 خواهد بود. پرواز کاسپین دبی فول چارتر بوده و بلیط آن به صورت سیستمی بفروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز آسمان

بلیط به مقصد دبی با هواپیمائی آسمان در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه پرواز رفت و برگشت را اجرا می کند. ساعت پرواز آسمان برای پرواز رفت 15:00 و ساعت پرواز آسمان برای پرواز برگشت آن 17:45 می باشد و معمولاً پرواز آسمان دبی با هواپیمای ایرباس انجام می پذیرد. بلیط آسمان دبی معمولاً فول چارتر است و به صورت سیستمی به فروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز ایران ایر

بلیط به مقصد دبی با پرواز ایران ایر هر روز هفته در ساعت 8:00 پرواز می کند و ساعت 21:10 به ایران باز می گردد البته به استثنای جمعه ها که ساعت رفت پرواز 18:30 و ساعت برگشت آن 21:50 می باشد و معمولاً نیز این پرواز با ایرباس انجام می پذیرد. پرواز ایران ایر دارای دو نوع بلیط سیستمی و چارتر می باشد.

 

 

 

مسیر تهران دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بلیط دبی ,رزرو بلیط دبی , قیمت بلیط دبی , بلیط تهران دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 21 بهمن 1394
.

مناطق گردشگری دبی

 

 

یکی از مکان هایی که در دبی برای اهالی این شهر و حتی توریست های تور دبی از اهمیت بالایی برخوردار است محله الشندغه دبی است. این محله یکی از دیدنی های جذاب برای توریست های تور دبی نوروز 95 به حساب می آید که متصل کننده ی بسیاری از مکان های مهم دبی است.محله الشندغه دبی  در ورودی خور دبی و در سمت جنوب غرب خور قرار گرفته است. زمان تاسیس این محله را به تاریخ ۱۸۶۲ میلادی ثبت کرده اند.یکی از جاذبه های دیدنی تور دبی یعنی خانه شیخ سعید آل مکتوم که حاکم وقت بوده نیز در این محله قرار دارد. برای دیدار عموم این خانه را در سال های پیش بازسازی کرده اند. در حال حاضر از این خانه به عنوان یک موزه در تور لحظه آخری دبی مورد بازدید قرار می دهند.علاوه بر این در محل تعدادی مسجد کوچک و تاریخی نیز هست که توسط شهر داری بازسازی شده است.در این محله یک تونل زیر آبی بزرگ قرار دارد که دو منطقه دیره و بر را در دبی به هم وصل می کند.

 

 

 

یکی از مناطق و قطب های مهم گردشگری تور دبی منطقه جبل علی است که در حدود سی و پنج کلیومتری دبی واقع است. این شهرک کوچک حدود سی و یک هزار نفر جمعیت دارد.مساحت منطقه جبل علی حدود ۴۷ کیلومتر مربع است. یکی از فرودگاه های بین المللی امارات به نام آل مکتوم در این محل قرار دارد. منطقه توریستی جبل علی مکانی است که در آن می توانید انواع امکانات تفریحی را در تور دبی تعطیلات اسفند 94 در اختیار داشته باشید.مراکز خرید معتبری در این منطقه واقع اند که یکی از آن ها مرکز خرید مشهور ابن بطوطه است. کشورهایی نظیر چین و تایوان در این منطقه به کسب و کار اقتصادی و فعالیت های تجاری مشغولند.  این منطقه یکی از بزرگترین بنادر دنیا است که توسط انسان ها به جزیره ای اقتصادی تبدیل شده است.برای سکونت در این محل در تور دبی 95 می توانید از هتل های مرغوبی که در این منطقه قرار دارند استفاده کنید. جبل علی یکی از شاه راه های معروف در حوزه نفت و گاز است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 19 دی 1394
.

هتلهای پنج ستاره دبی

 

 

 

هتل دی اچ دبی در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارد. این هتل 236 اتاق دارد که همه اتاق ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... هستند.در تور دبی زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید. هتل، 6 رستوران دارد که انواع غذاهای متنوع و خوشمزه در آن ها سرو می شود. این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9 کیلومتر فاصله دارد. بهره مندی از لوکس ترین امکانات و تجهیزات هتلداری و خدماتی ویژه تور دبی بهمن 94  ، دکوراسیون مجلل داخلی و طراحی به روز ، سازه ای مرتفع و خدمه ای کارآمد و با اخلاق ، از ویژگی های ممتاز این هتل 5 ستاره است .

مسافران تور دبی می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل دی اچ دبی در تور دبی تعطیلات زمستان 94  :

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان برای مسافران تور دبی.

 

 

 

 

 هتل نخلستان دبی واقع در منطقه جبل علی یک هتل پنج ستاره است که شعبه‌ای از هتل‌ آپارتمان‌های اوئسیس بیچ‌تاور می باشد.این هتل فضاهای بسیار زیادی برای بازی و تفریح بچه ها دارد. رستوران وایت ارکید(ارکیده‌ی سفید) نیز در این منطقه قرار دارد که از محبوبیت خاصی بین مسافران تور دبی نوروز 95 برخوردار می باشد. این هتل نسبت به هتل های مرکز شهر در فاصله بیست دقیقه ای از مراکز اصلی دبی و مراکز تفریحی و مرکز خرید امارات و ابن بطوطه واقع شده است و برای کسانی که به قصد تمدد اعصاب و استراحت در تور دبی 95 به دبی مسافرت کرده اند فضای آرام و مطبوعی می باشد. به خصوص با نسیمی که از خلیج به سمت نخلستان می وزد حال و هوایی بسیار فرح بخش توام با آرامش را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

نخلستان همانند سایر هتل های پنج ستاره دیگر دارای ساحل اختصاصی بوده و علاوه بر آن باغی سرسبز و زیبا در فاصله کمی از ساحل آن واقع شده است که محل خوبی برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت می باشد. هتل نخلستان یک زمین گلف بی نظیر هم دارد که برای علاقمندان به این رشته ورزشی در تور دبی می تواند بسیار جذاب باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 19 دی 1394
.

هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

این هتل در خیابان الاویر دبی قرار دارد. و دارای 38 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام و ... هستند. هتل پر آکوام دو رستوران ممتاز به نام های  "ریر" و "اپیکیور" دارد که هر دو به دلیل کیفیت بالای خود صاحب جوایز بین المللی می باشند. از امکانات تفریحی این هتل می توان به تنیس، اسب سواری، تماشای پرندگان و ... اشاره کرد.فاصله دیزرت پالم تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی است و همچنین فاصله هتل تا مرکز دبی و خیابان شیخ زاید تقریبا 15 دقیقه رانندگی است. مسافران تور دبی نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت راحتی ذاشته باشند. گردشگران تور دبی نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت داشته باشند .

امکانات هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، هاکی، دوچرخه،اسب سواری، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم گرمایشی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

 

 

 


هتل 5 ستاره مدیا روتانا دبی در منطقه بردبی بنا شده است. این هتل در مجموع از 441 اتاق تشکیل شده است. در این هتلفروشگاه های متعددی وجود دارد. یک صرافی و سالن کنفرانس نیز در این هتل وجود دارد. . فاصله هتل مدیا روتانا تا فرودگاه بین المللی دبی  40 کیلومتر است و به بسیاری از جاذبه های توریستی شهر یا از طریق ترانسفر رایگان هتل و یا وسایل نقیله عمومی دسترسی دارد. همچنین ایستگاه مترو در چند قدمی هتل قرار دارد. گردشگران تور دبی زمستان 94 می توانند در این هتل اقامت داشته باشند .

_مدیا_روتانا_دبی_1.jpg

_مدیا_روتانا_دبی_2.jpg

امکانات هتل مدیا روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس، صرافی، استخر روباز، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، تراس مخصوص حمام آفتاب، کرایه اتومبیل،خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، فروشگاه، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، بار، کافی شاپ، سرویس نگهداری از کودکان و...

_مدیا_روتانا_دبی_3.jpg

_مدیا_روتانا_دبی_4.jpg

_مدیا_روتانا_دبی_5.jpg

 


هتل پولمن سیتی سنتر دبی

هتل 5 ستارهپولمن سیتی سنتر در کنار ایستگاه مترو سیتی سنتر دیره ساخته شده است و دارای تعدادی از رستوران های خوب می باشد . ای هتل شامل 317 اتاق می باشد که مجهز به امکانات تلویزیون، ماهواره و ... هستند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی می باشد. منطقه دیره برای مسافرینی که علاقه مند به بیزنس و مراکز خرید هستند مناسب می باشد.گردشگران تور دبی نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت داشته باشند .

امکانات هتل پولمن سیتی سنتر دبی شامل :

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، دارت، بولینگ، سونا، باشگاه، سولاریوم، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، سرویس بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، اتاق وی آی پی، روزنامه، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.


هتل 5 ستاره مونپیک دبی در منطقه دیره و روبروی بیمارستان آمریکایی ها بنا شده است. این هتل در مجموع از 216 اتاق تشکیل شده است. دو فروشگاه بزرگ Wafi City و Lamcy در انتهای خیابان شیخ زاید در فاصله 5 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. منطقه تجاری آزاد جبل علی 25 دقیقه به صورت سواره از این هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 دقیقه ای از هتل واقع شده است. همچنین این هتل برای کودکان زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند و برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان است.گردشگران تور دبی زمستان 94 می توانند در این هتل اقامت داشته باشند .

_مونپیک_دبی_1.jpg

_مونپیک_دبی_2.jpg

امکانات هتل مونپیک دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت وایرلس، استخر روباز، سونا، ماساژ، جکوزی، زمین گلف، سالن بدنسازی، دارت، بیلیارد، میز تنیس، سرویس نگهداری از کودکان، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، انبار بار و چمدان، آسانسور، کرایه اتومبیل، تهویه، گرمایش، صرافی، فروشگاه، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاه و...

_مونپیک_دبی_3.jpg

_مونپیک_دبی_4.jpg

_مونپیک_دبی_5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 29 آذر 1394
.

پارک مشرف

یکی از پارک‌های دبی ویکی ازنقاط دیدنی امارات متحده عربی است. «پارک مشرف» با وسعت بیش از ۱۲۴ هکتار مساحت، بزرگترین پارکدبیمی‌باشد ودر جاده الخوانیجدر ۹ کیلومتریفرودگاه بین المللی دبیقرار دارد. این پارک کمی خارج از شهر قرار دارد اما به دلیل امکانات و وسعت زیاد آن محبوب خانواده‌ها می‌باشد.

در این پارک درختان صحرایی مانند: مانند:کور،کنار،کرت،سمر،گز،سلمبه وجود دارد.

بازدیدکنندگان با پرداخت ۱۰ درهم می‌توانید با اتومبیل وارد پارک شوند. از بخش‌های جالب این پارک می‌توان به خانه‌های مینیاتوری ساخته شده متعلق به ملل مختلف جهان اشاره نمود. یک ترننیز گردشگرانرا بعد از ظهرها دور تا دور پارک می‌گرداند.شتر سواری ، اسب سواریو بازی در محوطهٔ ویژه بازی بچه‌ها از دیگر سرگرمی‌های این پارک است.استخرهایشنا نیز ویژه آقایان و بانوان موجود است.دوچرخهواسکیتسواری ممنوع می‌باشد. در این پارک روز خاصی برای بازدید خانمها در نظر گرفته نشده‌ است.  گردشگران تور دبی نوروز 95 می توانند از این پارک دیدن فرمایند .

ساعات بازدید :

ورودیه: ۳ درهم (۱۰ درهم برای ورود اتومبیل) ساعات بازدید: ۸ صبح تا ۱۱٫۳۰ شب ترن: ۲ درهم استخر: ۱۰ درهم بزرگسالان، ۵ درهم کودکان. پارکی صحرایی وبسیار جالب مخصوصاً در فصل زمستان .

 

 


محله بستکیه دبی

محله‌اي بسيار قديمي و تاريخي در امارت دبی  که يکی از  دیدنی های دبی به حساب می آید،محل بسکتیه دبی است. بناي اين محله توسط بستکي‌هاي مهاجر از شهرستان بستک استان هرمزگان از سال 1890میلادی به بعد صورت گرفته‌است. «محله قديمي بستکيه» در مجاور موزه دبی در منطقه بر دبی و در خيابان فهيدي قرار دارد.محله بستکيه در کنار خور و در جنوب غربي خور دبی قرار دارد. اما منطقه ديره در مقابل محله بستکيه در سمت شمال خور واقع شده‌است.خانه‌هايی با معماري قديمی، کوچه‌هاي باريک و بادگيرهاي مرتفع، نشان از نوع زندگي مردم در دبی قديم دارند. اين بادگيرها فقط جنبه تزئينيی نداشته‌اند. از آنها براي خنک کردن منازل استفاده مي‌شده‌است. حکومت دبی اکنون در حال مرمت اين محله مي‌باشد تا از آن بعنوان يک دهکده توریستی دبی استفاده نمايد.تور دبی نوروز 95

 


میدان ماهی دبی 

میدان ماهی در مرکز شهر  دبی می باشد که از برترینجاذبه های گردشگری دبیاست و در وسط این میدان یک مجسمه ماهی بزرگ وجود دارد. در این میدان شما می توانید برای چنج کردن پولتان از ریال به درهم به صرافی ها مراجعه کنید. اگر به دنبال هتل در حوالی این میدان هستید می توانید هتل کلاریج را انتخاب کنید. که یک هتل سه ستاره نیز می باشد. تور دبی زمستان 94

 

 


پارک الرشیدیه دبی

پارک الرشیدیه دبی این پارک دارای چندین زمین چمن است که با مسیرهای سنگ فرش شده از هم جدا شده اند .همچنین دو زمین بازی بزرگ برای کودکان با انواع چهار چوب های کوهنوردی ،خانه های بازی کوچک ،سرسره ، تاپ و الاکلنگ وجود دارد . با این که زمین بازی چندان سایه ای ندارد ، چند ناحیه سایبان دار در پارک تعبیه شده است که می توانید مدتی از گرمای آفتاب در آنجا در امان باشید .یک فروشگاه کوچک کنار ورودی قرار دارد که نوشیدنی ،اسنک و انواع اسباب بازی های ارزان پلاستیکی و مورد علاقه کودکان را می فروشند. ورودی پارک رایگان است . شنبه تا چهارشنبه ویژه­ی بانوان و کودکان رزرو شده و در پایان هفته که برای خانواده ها نیز باز است گردشگران تور دبی می توانند به راحتی از پارک دیدن فرمایند .تور دبی زمستان 94

 

 


پارک ساحلی الممزر

یکی از پارک‌هایدبیو یکی ازنقاط دیدنی امارات متحده عربیاست. این پارک با مساحتی حدود۱۰۶هکتار در منطقهٔالحمریةبعد از اسکله الحمریه قرار دارد. این پارک وسیع شامل چهار ساحل، دواستخر، زمین بازی ویژه کودکان، چمنزارهای گسترده و درختان و بوته زارهای فراوان می‌باشد که تفرجگاه آرامی را بوجود آورده‌اند. این پارک بویژه در روزهای جمعه بسیار شلوغ می‌باشد ولی ازدحام جمعیت به دلیل وسعت زیاد پارک به چشم نمی‌آید. یک آمفی تاتر بزرگ نیز در این پارک وجود دارد.سواحل اینپارکمجهز به سرپناه، اتاق‌های مخصوص تعویض لباس و دوش می‌باشند. افرادنجات غریقنیز در تمامی طول ساحل و در کنار استخرها حضور دارند. کیوسک‌هایی در کنار سواحل، غذا، نوشیدنی و برخی دیگر از مایحتاج زایرین را وجود دارد.آلاچیق‌هاییمجهز به وسایل آشپزی و محل طبخ باربی کیو به متقاضیان کرایه داده می‌شود. هر زایر می‌توانید با اتومبیل شخصی وارد پارک شود. ورودیه:۵درهم (۳۰درهم برای ورود اتومبیل و کلیه سرنشینان آن) ساعات بازدید:۸صبح تا۱۰٫۳۰شب (روزهای تعطیل:۸صبح تا۱۱٫۳۰شب) استخر: بزرگسالان۱۰درهم، کودکان۵درهم (کودکان می‌بایست همراه یک بزگتر باشند) اجاره آلاچیق:۱۵۰تا۲۰۰درهم روزهای چهارشنبه مخصوص خانمها و کودکان (زیر۸سال) می‌باشد. گردشگران تور دبی نوروز 95 می توانند از این پارک دیدن فرمایند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 29 آذر 1394
.

 

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی از هتل های 3 ستاره منطقه بنی یاس دبی می باشد که نمای سیار زیبایی را از کشتی ها و خلیج مقابل چشمان مهمانان خود فراهم می آورد زیرا این هتل در نزدیکی خلیج کریک واقع شده است. مسافران عزیز تور دبی ویژه تعطیلات ورودی 8 دی 94 با اقامت در این هتل می توانند از دیدن مناظر زیبای آن لذت ببرند.

هتل سنت جورج دبی

از دیگر مزایای این هتل آن است که تنها 10 دقیقه با فرودگاه و 5 دقیقه پیاده روی تا خلیج کریک فاصله دارد. همچنین این هتل در نزدیکی مترو است و مسافران تور دبی زمستان 94 که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به مناطق دیگر دبی بروند. هتل سنت جورج متشکل از 140 اتاق تمیز با مبلمانی شیک و زیبا می باشد که این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم را دارند.

هتل سنت جورج دبی

مهمانان عزیز تور دبی دی ماه 94 این هتل می توانند با پرداخت 60 درهم از اینترنت 24 ساعته هتل نیز استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ , کافی شاپ و... اشاره کرد. کافی شاپ این هتل بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسنی به مهمانان خود هستند. اما آنچه که باعث جلب نظر ایرانیان می شود رستوران شب های تهران این هتل است که در طیقه دهم قرار دارد و چشم اندازی بی نظیر از خلیج کریک دارد. مسافران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 با اقامت در این هتل می توانند در رستوران شب های تهران آن غذای دلخواه خود را نوش جان کنند و از دیدن منظره خلیج کریک نیز نهایت لذت را ببرند.

هتل سنت جورج دبی

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سنت جورج دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 29 آذر 1394
.

هتل مسکو دبی هتلی 4 ستاره در منطقه دیره دبی قرار دارد و از جاذبه های معروف دبی که نزدیک به این هتل می باشد می توان به برج ساعت دبی و آبنمای دبی اشاره کرد. این هتل دارای 138 اتاق راحت و مجهز به امکانات روز هتلداری می باشد و به سبک روسی ساخته شده است ، مسافران تور دبی ویژه تعطیلات 22 بهمن 94 می توانند از این امکانات هتل مسکو دبی استفاده کنند.لابی هتل به صورت یک تئاتر به سبک روسی تزئین شده است و چلچراغی کریستالی نیز در این مکان به نمایش گذاشته است. میهمانان هتل می توانند در کافه بنشینند و معماری زیبای هتل را تماشا کنند. از دیگر امکانات این هتل برای گردشگران تور دبی تعطیلات بهمن 94 ، رستوران روسی ، کافی شاپ ، باشگاه ، استخر روباز و . . . می باشد. هتل مسکو دبی به بسیاری از مراکز خرید دبی نزدیک می باشد. هتل خدماتی را ارائه می کند که شامل خانه داری ، سالن جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی می شود. مسافران تور دبی بهمن 94 می توانند سوغاتی سفر خود را از فروشگاه هتل مسکو دبی خریداری کنند.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مسکو دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 29 آذر 1394
.

هتلهای سه ستاره معروف دبی

 

 

هتل فورچون پرال دبی  یکی از هتل های 3 ستاره ایست که در منطقه پر رفت و آمد دیره و در جاده عمر بن خطاب قرار دارد . این هتل مجهز از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد .سرویس رفت و برگشت رایگان به  ساحل ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی  از دیگر خدمات رفاهی هتل برای گردشگران تور لحظه آخری دبی  است.این هتل شامل 130 اتاق و سوئیت مدرن است که در طراحی آن از سبک معاصر استفاده کرده اند . در ضمن با نور مناسب , مبلمانی مدرن و رنگ هایی آرامش بخش تزیین شده اند. در اختیار داشتن بهترین امکانات و سرویس خدماتی ، اقامتی به یاد ماندنی را برای میهمانان تور دبی هتل فورچون پرال فراهم کرده است. بهره مندی از برنامه های شاد و سرگرم کننده در کلوپ شبانه در هتل ، لحظاتی مفرح را برای گردشگرانی که در تور دبی به این دست برنامه علاقه دارند ، به ارمغان می آورد . دسترسی به اینترنت و برخورداری از نیروهای خدماتی زحمتکش که شبانه روز برای ایجاد محیط پاکیزه و تمیز تلاش می کنند , تنها قسمتی از برنامه های هتل برای رفاه میهمانان تور دبی می باشد.

 

 

 

 

 

 

هتل رویال فالکون از هتل عای ۳ ستاره و مجهز واقع در دیره دبی در خیابان صلاح الدین می باشد . کسانی که در تور لحظه آخری دبی به منظور کار وتفریح به دبی سفر می کنند هتل رویال فالکون بهترین گزینه برای اقامت آنان در تور دبی می باشد.هتلی رویایی و زیبا که مسافران تور دبی بعد از سفر خود با خاطراتی شیرین از آن یاد می کنند.در این هتل از ترانسفر برای رفت و برگشت به پارک ساحلی جمیرا ، مراکز خرید و فرودگاه از استفاده می شود که موجب آسایش مهمانان هتل در تور دبی 94 می شود .طراحی کلاسیک در هتل و اتاق های رویال فالکون بکار گرفته شده است. به دلیل موقعیت مرکزی دسترسی به مراکز مهم شهر دبی امکان پذیر می باشد .هتل رویال دارای 84 اتاق با دکوراسیون کلاسیک و وسایل مدرن با محیطی آرام و بدون سر و صدا می باشد .اتاق های شاه نشین و سوئیت از بهترین اتاق های هتل برای گردشگران تور دبی بشمار می آیند . امکانات اتاقها شامل تلویزیون ، ماهواره ، سیستم تهویه مطبوع و… می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 30 آبان 1394
.

جاذبه های گردشگری دبی

 

پارک آبی وادی وحشت دبی یکی از بزرگترین و پر هیجان ترین پارک های آبی دنیا است که در این محل می توانید ۲۳ ورزش آبی متفاوت را تجربه کنید. مساحت پارک آبی وادی وحشت حدود ۵ هکتار است که ترکیبی از امکانات تفریحی و رفاهی است.در تور دبی دی 94 حتما از این پارک دیدن کنید. این پارک در ساحل جمیرا قرار دارد که هتلی در نزدیکی آن برای اقامت کسانی است که می خواهند صرفا به ورزش های آبی بپردازند. هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در اين پارک دو بخش پر طرفدار وادی وحشت است.می توان گفت وادی وحشت بعد از سرسره آمریکای شمالی بهترین و بزرگترین سرسره ای است که با یک سقوط وحشت آمیز ۳۳ متری، شما را به عمق وادی می برد.هزینه های ورود نیز در تور دبی برای بزرگسالان 140 درهم و برای سنین 4 تا 12 سال 120 درهم می باشد.در این محل رستوران ها و فروشگاه های بزرگی دایر است که می توانید در تور دبی برای صرف غذا و خرید در هر زمان بهره مند شوید.

 

 

 

در روز ولنتاين ۲۰۱۳ از باغ بسیار زیبایی در میان صحرای گرم دبی رونمایی شد. این باغ که باغ معجزه نام گرفته است، یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی در تور دبی به حساب می آید که بسیار دیدنی است.گفتنی است که این محیط زیبا از ۴۵ میلیون گل درست شده است. این باغ دارای طولانی ترین دیوار گل در دنیا است به همین دلیل، نامزد ثبت رکورد گینس است. علاوه بر تنوع گل ها، باید بدانید که مهندسی طراحی گل ها و درخت ها نیز خود نوعی جاذبه ی گردشگری تور دبی به حساب می آید که افراد هنرمند را در تور دبی تعطیلات آذر 94 به وجد می آورد. حلقه های زیبای گل که به شکل قلب و هلالی ساخته شده اند، محیط را بسیار زیبا کرده اند.این باغ دارای مناطق مختلفی است که هر کدام از باغ ها دارای طرح های خاص خود هستند که در محوطه های عمودی و افقی با چترهای سایه ای رنگارنگ پوشیده شده اند.

 

 

 

 

ساحل کورنیش یکی از سواحل دیدنی در امارات دبی است که محیطی بسیار زیبا، سر سبز و خرم است که می توانید  از ساحل زیبا و نمای دریا و از محوطه سبز رنگ درختان و چمن ها بهره مند شوید. از سمت دیگر، اگر درتور دبی زمستان 94  علاقه به دوچرخه سواری دارید می توانید از این امکان استفاده کنید و در ساحل دوچرخه سواری کنید.به طور متفاوت از سایر سواحل، این ساحل دارای محل بازی اختصاصی برای کودکان است که بسیار امن بوده و کودکان می تواند اوقات خوشی را در آن در تور دبی سپری کند.اگر یک عصر دل انگیز وارد این ساحل شوید، قطعا نور کافه ها را هم مشاهده می کنید که در هر فصلی از سال نوشیدنی های متناسب با آن فصل در آن موجود است. آب نماها و مجسمه هایی بسیار جالب و جدید در این محل بکار گرفته شده است که شب ساحل را زیباتر و رویایی تر برای گردشگران تور دبی می کنند. مزیت این ساحل نسبت به برخی ساحل ها این است که در تور دبی برای ورود به آن نیاز به پرداخت ورودی ندارید و به رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 30 آبان 1394
.

هتلهای چهار ستاره معروف دبی

 

هتل چهار ستاره حیات پلیس دبی یکی از هتل 4 ستاره معروفی است که در خیابان الرقه قرار دارد و دارای موقیعیت جغرافیایی ممتاز و دسترسی آسان به مراکز مهم شهر می باشد .از جمله اماکنی که به این هتل نزدیک می باشد و دارای دسترسی آسان برای مسافران تور دبی می باشند می توان به مرکز خرید القریر و مرکز شهر و پارک ساحلی الممزر اشاره کرد که با امکاناتی جذاب و درجه یک پذیرایی شایسته ای از میهمانان تور دبی به عمل آورده و اقامتی خاطره انگیز را برایشان به ارمغان می آورد . فاصله هتل حیات پلیس تا فرودگاه بین المللی دبی پیاده 10 دقیقه بوده و از سرویس ترانسفر فرودگاهی نیز بهره مند می باشد .در تور دبی پاییز 94 حتما در این هتل اقامت کنید.اتاقهای هتل حیات پلیس دبی مشتمل بر 210 اتاق لوکس و مجلل خانوادگی ، استاندارد و سوئیت مجلل می باشد که از رنگ کرم برای تزیین آن استفاده شده است .امکانات هتل حیات پلیس دبی بسیار متنوع و مفرح بوده و برای تمام سنین مسافران تور دبی رضایت بخش و سرگرم کننده می باشد که مهم ترین آنها شامل :  استخر روباز  ، مرکز سونا و جکوزی ، ماساژ ، جیم ، مرکز تناسب اندام ، کلوپ شبانه ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی سرویس ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ،اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، صرافی ، دو رستوران لوکس ، بار ، کافی شاپ و ... می باشد.اقامت در این هتل در تور دبی آذر 94 سرشار از خاطره می باشد.

 

 

 

 

هتل ابجر گرند دبی در 3 کیلومتری مرکز خرید ابوهیل  و نزدیک ایستگاه مترو ابوهیل واقع شده است.دکوراسیون مدرن هتل ابجر دبی بسیار دوست داشتنی و آرامش بخش است و اقامت و استراحت در این هتل خاطرات خوبی را برای مسافران تور دبی ثبت خواهد کرد. تمامی اتاق های این هتل مجهز و بسیار شیک با دکوری شاد و مدرن و تجهیزاتی نظیر تلویزیون و سرویس بهداشتی در خدمت میهمانان تور دبی تعطیلات آذر 94 خود می باشند.هتل ابجر دبی از نظر بهداشتی بسیار هتل تمیزی است و خدماتی همچون سرویس اتاق همراه با لوازم ارایشی رایگان موجود در حمام و خدمات رفاهی که شامل رستوران های عالی،کافه ۲۴ساعته و سالن بدنسازی است.این هتل به مراکز خریدی چون مرکز خرید الغریر و بوستان بسیار نزدیک می باشد.هتل دارای استخر فضای باز است که امکان شنا برای میهمانان تور دبی را فراهم کرده است . یکی دیگر از امکانات هتل ابجر داشتن تراس افتاب است که برای میهمانان تور دبی در نظر گرفته شده است که بتوانند به راحتی از این امکانات استفاده کنند.

 

 

 

هتل گراند سنترال هتلی لوکس در میان هتل های ۴ ستاره در دبی است که با کیفیت تمام پذیرای توریست هایی است که افتخار اقامت در این هتل را دارند. این هتل از نظر کیفیت خدمات، سرویس ها و امکانات در رتبه ی خوبی در میان هتل های دبی قرار دارد.امکانات رفاهی نظیر ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب از جمله سرویس هایی است که می توانید در تور دبی تعطیلات پاییز 94 از آن استفاده کنید. مزیت استخر روباز این هتل این است که می توانید در تمام فصل ها و تحت هر شرایط جوی از آن استفاده کنید.توریست های تور دبی که به بدن سازی خود اهمیت می دهند می توانند طی سفر با استفاده از بخش بدنسازی هتل گراند سنترال، از برنامه خود عقب نمانند.سالن جلسه ی مجهز این هتل از جمله ویژگی های ممتاز آن است که توریست های تور دبی می توانند جشن های بزرگ خود را در سالن ضیافت این هتل برگزار کنند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 30 آبان 1394
.
 

 

مرکز خرید مزایا دبی در سال 2000  و در جاده شیخ زاید دبی افتتاح شد. این مرکز خرید پنج دقیقه از مرکز تجارت جهانی، پانزده دقیقه از فرودگاه و بیست دقیقه از منطقه آزاد جبل علی  فاصله دارد و مسافران تور دبی پاییز 94 به راحتی می توانند از این پاساژ خرید کنند. 

مرکز خرید مزایا دبی

این مرکز خرید شامل دو طبقه خرده فروشی و 4 رستوران و کافی شاپ می باشد و سه طبقه بالایی این مرکز خرید شامل 132 آپارتمان مسکونی مجلل و 48 اداره است . از امکانات این مرکز خرید می توان به سالن بدنسازی، سونا، دو استخر شنا، پارکینگ ماشین اشاره کرد.

مرکز خرید مزایا دبی

مرکز خرید مزایا دبی

 

 

 

 

 

 

بازار ماهی دیره ارزان ترین بازار دبی برای خرید ماهی می باشد و  صدها فروشنده انواع مختلفی از غذاهای دریایی را به خریداران عرضه می کنند. در این بازار علاوه بر غذاهای دریایی گوشت، میوه و سبزیجات نیز به فروش می رسد .این بازار در خیابان کورنیش دبی قرار دارد و ایستگاه متروی نخل دیره و ایستگاه اتوبوس در چند قدمی این بازار می باشد و مسافران تور دبی 94 به راحتی می توانند به این بازار رفته و انواع مختلف ماهی های تازه و خوشمزه را تهیه کنند. در مجاورت این بازار پارکینگ عمومی بسیار بزرگی وجود دارد که از امکانات این بازار می باشد. این بازار همه روزه از 5 صبح تا1 بعد از ظهر ، و از 5 تا 1 نیمه شب باز می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 آبان 1394
.
 

 

پارک سگا دبی در آگوست 2008 در دبی مال  افتتاح شد این پارک با مساحت 76000 فوت مربع از بزرگ ترین پارک های سرپوشیده دبی می باشد .این پارک دو طبقه دارای بیش از 170 بازی مهیج می باشد که مناسب سنین کودکان و بزرگسالان می باشد  .این پارک زیبا تجربه هیجان انگیز و فراموش نشدنی ای را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.این پارک در طبقه دوم دبی مال واقع شده و یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب و پنج شنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 1 نیمه شب باز می باشد.مسافران تور دبی تعطیلات آذر 94 می توانند در این پارک زیبا به تفریح بپردازند.

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی

 

 

 

 

 مدرسه الاحمدیه اولین مدرسه خصوصی دبی است که امروزه زیر نظر موزه فرهنگ و هنر دبی اداره می شود. این مدرسه در سال 1912 توسط تاجر «شیخ احمدبن دلموک» و بعدها توسط پسرش ساخته شد. مدرسه الاحمدیه در سال 2000 به موزه تبدیل و رسما توسط حاکم دبی افتتاح شد. هزينه‌ي ورودي این موزه 2 درهم به صورت انفرادي و 4 درهم براي خانواده‌ها است.  این مدرسه در انتهای فضایی سر سبز است که دارای تاب و سرسره برای کودکان نیز می باشد.مسافران تور دبی آذر 94 می توانند از اینم مدرسی زیبا بازدید کنند.

 

 

 

مدرسه الاحمدیه دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 آبان 1394
.
 

هتل 5 ستاره والدورف آستوریا در جمیرا پالم دبی واقع شده و 319 اتاق و سوییت لوکس دارد که اتاق ها با چشم انداز زیبای خلیج فارس دارای امکانات تلویزیون، حمام، ... هستند. این هتل 200 متر ساحل اختصاصی و انواع تفریحات آبی دارد که مسافران تور دبی دی 94 می توانند لحظات شادی را در آنجا سپری کنند. این هتل 6 رستوران متنوع و مختلف دارد که انواع غذاهای خوشمزه بین المللی و عربی در آن  سرو می شود. فاصله هتل تا مارینا 10 دقیقه رانندگی و تا برخ خلیفه و دبی مال 30 دقیقه رانندگی است. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 35 دقیقه است. جمیرا پالم انتخاب مناسبی برای آن دسته از مسافرانی است که به ساحل و مراکز خرید لوکس علاقه مند هستند. 

آدرس: Palm Jumeirah, Crescent East, Plot C-34, Palm Jumeirah, 24988 Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل والدورف آستوریا دبی

ساحل اختصاصی، 2 استخر، زمین تنیس، ورزش های آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحان عصرگاهی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، خانه داری روزانه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

مسافران تور دبی 94  در این هتل اقامت خوشی را خواهند داشت

 

هتل والدورف آستوریا دبی

هتل والدورف آستوریا دبی

هتل والدورف آستوریا دبی

اتاق هتل والدورف آستوریا دبی

هتل والدورف آستوریا دبی

رستوران هتل والدورف آستوریا دبی

هتل والدورف آستوریا دبی

باشگاه هتل والدورف آستوریا دبی

 

 

 

 

 

 

 

هتل آپارتمان 4 ستاره تولیپ کریک  (Tulip Creek)  در قلب منطقه دیره در نزدیکی خور دبی قرار دارد . این هتل 90 آپارتمان  دارد که اتاق های آن دارای امکانات  آشپزخانه مجهز، حمام و اتاق های بزرگ می باشند. هتل رستورانی بین المللی دارد که انواع غذاهای خوشمزه در آن سرو می شود. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 7 دقیقه رانندگی است. مسافران تور دبی زمستان 94 می توانند در این هتل اقامتی راحت داشته باشند.

 

آدرس: Port Saeed, near Deira City Centre, Deira, Dubai, United Arab Emirates

 

امکانات هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی   

 

استخر سر باز، زمین گلف، هاکی، سونا، باشگاه، حمام ترکی، رستوران، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

مسافران تور دبی 94  در این هتل اقامت خوشی را خواهند داشت

 

 

 

 

هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی

 

هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی

 

هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی

 

 اتاق هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی

 

هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی

 

آشپزخانه آپارتمان تولیپ کریک دبی

 

 

رستوران هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی

 

هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی

 

استخر هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی

 

هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی

 

باشگاه هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 آبان 1394
.
 

هتل 4 ستاره امارات گرند در خیابان معروف شیخ زاید قرار دارد و تا ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل 47 طبقه 430 اتاق دارد که اتاق های آن به سبک مدیترانه ای دکور شده اند و دارای امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... هستند. مهمانان تور دبی 94 می توانند در باشگاه مجهز و زمین تنیس این هتل به تفریح بپردازند و همچنین مرکز اسپا دارای امکاناتی مثل سونا و اتاق بخار می باشد. در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی بی نظیر از خلیخ فارس وجود دارد که منویی متنوع از غذاهای بین المللی دارد. فاصله هتل تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی  و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امارات گرند دبی

 زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور.در تور دبی آذر 94 از امکانات این هتل زیبا لذت خواهید برد.

 

هتل امارات گرند دبی

هتل امارات گرند دبی

هتل امارات گرند دبی

اتاق هتل امارات گرند دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل امارات گرند دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران لوکس ژاپنی okku در فوریه 2009 در خیابان شیخ زاید در طبقه اول هتل اچ افتتاح شده است. این رستوران به دلیل کیفیت خوب غذاهای آن سه سال متوالی برنده جایزه شد و غذاهای آن توسط بهترین و معروف ترین سرآشپزهای دنیا پخته و با تزئینی زیبا، در ظرف هایی جذاب سرو می شود. مسافران تور دبی آبان 94 می توانند در محیط گرم، صمیمی و دنج این رستوران لحظات آرامش بخشی را تجربه کنند.

آدرس: The H Hotel Dubai, 1st Floor, One Sheikh Zayed Road, Dubai, United Arab Emirates

 

 

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

 

 

 

 

رستوران المحاره دبی

 

رستوران المحاره که به معنی صدف است از بهترین رستوران های جهان است و در طبقه زیرین برج العرب واقع شده است . قرار گیری این رستوران در کنار اکواریوم های زیبا، آن را به رستورانی خاص تبدیل کرده که مسافران تور دبی 94 می توانند در این رستوران تجربه ای متفاوت و  شگفت انگیز داشته باشند. کیفیت و تنوع غذاهای این رستوران و محیط خاص آن لحظات زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

 

رستوران المحاره دبی

 

 رستوران المحاره دبی

 

رستوران المحاره دبی

رستوران المحاره دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی, رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های درجه یک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

هتل 4 ستاره دلمون واقع در مرکز شهر و در مجاورت مرکز خرید Al Ghura , اقامت راحتی را با هزینه مناسب به میهانان خود ارائه میدهد.این هتل با تفریحگاهها و فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر فاصله دارد. موقعیت جغرافیایی مناسب هتل نسبت به متروی Al Riqa، برج ساعت دبی و آبنمای دبی موجب شده تا هتل چه برای گردشگرانی که به گشت و گذار میپردازند و چه مسافران کاری تور دبی 94 که کار و کنفرانس پیش رو دارند به پایگاهي عالی تبدیل شود. ایاب وذهاب روزانه و رایگان به ساحل، مراکز خرید و مرکز تجارت جهانی به هنگام برپایی نمایشگاه های عمده در اختیار علاقه مندان تور لحظه آخری دبی قرارداده شده است. هتل، ترانسفر رایگان به فرودگاه بین المللی دبی را نیز تدارک دیده است ( با اعلان قبلي48 ساعته). اتاق های هتل، راحت بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تمامی امکانات رفاهی مدرن میباشند. هتل دارای یک رستوران اصلی، عربی، فیلیپینی و ایرانی میباشد که انواع خوراکهای بین المللی را سرو میکنند. به منظور رفاه حال مسافرین تور دبی ویلچرسوار جلوی ورودی هتل، اتاق ها، رستوران ها و سایر اماکن عمومی سطح شیب داری ساخته شده است. در صورت درخواست مسافرین ناتوان و ویلچرسوار، اتاقهای ویژه در اختیار مسافرین تور لحظه آخری دبی قرار خواهد گرفت.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل دلمون دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 14 شهريور 1394
.

رستورانهای معروف در دبی

در رستوران شناور الکساندرا شهر دبی که یکی از جالب ترین رستورانهای دبی می باشد , بیش از ۱۲۰ فوت در مارینا دبی به صورت شناورحرکت می کند.همچنین این رستوران به عنوان یک رستوران شناور و زیبا قابل توجه گردشگران تور دبی قرار گرفته است.الکساندرا یک از بهترین رستوران های دبی برای برگزاری مراسم خصوصی شماست که دارای دو عرشه به صورت هوای باز و هوای بسته می باشد.

 

 

رستوران انار یکی از معروفترین و با کیفیت ترین رستوران های ایرانی واقع در بازارچه مدینت الجمیره دبی است . کیفیت غذاها، محل بسیار آرام و دیدنی , طراحی سنتی و زیبا و همینطور چشم اندازی زیبا از برج العرب و برج های بادی موجب شده اند که مشتری های این رستوران در تور دبی پاییز 94 بسیار فراوان باشند.غذاهای متنوع ایرانی , عربی و خاورمیانه این رستوران با این که قیمت نسبتا بالایی دارند اما دارای طعم لذیذ و دلچسبی است. 

 

رستوران تیترو دبی واقع در هتل برج های روتانا نماد یک رستوران درجه 1 می باشد که سر آشپزهایی که در شغل خود حرفه ای هستند در محیطی باز با لازانیا، سوشی ، رشته های طعم دار ، پیتزا ، کباب و ... در  فر های ذغالی و تنور های سفالی و کباب پزهای چرخان غذای لذیذ و بی نظیری برای میهمانان تور دبی خود فراهم کرده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف در دبی , رستوران های دبی , بهترین رستوران دبی , ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی , رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 14 شهريور 1394
.

هتل فونیکس دبی یکی از هتل های ارزان دبی اما با کیفیت بشمار میرود که افراد زیادی این هتل را برای اقامت تور دبی بر می گزینند. هتل فونیکس دبی در فاصله بسیار کمی از میدان نصر واقع شده و فاصله تقریبی آن با فرودگاه ۲۰ دقیقه و فاصله آن از بازار الغریر که از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی است و همچنین از بازار ادویه فروشان نیز ۲۰ دقیقه است.با اقامت در هتل فونیکس تعطیلات دلپذیری در انتظارتان خواهد بود. میهمانان تور دبی مهر 94 می توانند از امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ , مرکز سلامت و آبگرم استفاده کنند. یک آرایشگاه در هتل فونیکس وجود دارد که شما می توانید از خدمات زیبایی آن بهره ببرید.این هتل دارای یک رستوران بزرگ است که انواع غذاهای متنوع با کیفیت عالی را به شما ارایه می دهد. کارکنان مهربان و با دقت هتل با آشنایی با سه زبان انگلیسی ، روسی و عربی ، آماده خدمت رسانی به شما مهمانان عزیز تور دبی می باشند.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فونیکس دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 14 شهريور 1394
.

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد هتلی لوکس و مجلل که  در 51 طبقه ساخته شده است و درخیابان شیخ زاید قرار دارد. فاصله این هتل تا مترو اندک است از این رو رفت و آمد از هتل را برای گردشگران تور دبی آسان نموده است. این هتل تا دبی مال، ساحل جمیرا و برج خلیفه تنها 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه فاصله دارد همچنین در 7 کیلومتری این هتل باشگاه گلف قرار دارد. هتل رادیسون رویال دارای 471 اتاق شیک و مدرن می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار،  روم سرویس 24 ساعته، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق ، بالکن می باشند. اتاق ها چشم انداز خیره کننده ای از مناظر زیبای دبی و مدینه الجمیرا را دارا می باشند و منظره ای تماشایی و رویایی را به میهمانان تور دبی هدیه می دهند. 

از امکانات هتل رادیسون رویال دبی می توان به رستوران، بار ، استخر سرپوشیده، استخر روباز، آبگرم، ماساژ، مرکز تناسب اندام، کلوپ شبانه، محوطه حمام آفتاب، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی ، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق مسافران تور دبی ، اتو کشی، فروشگاه، خدمات گردشگری، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز و امکانات ویژه برای معلولین، اتاق های کامپیوتر، سالن های متعدد همایش و کنفرانس و ... اشاره نمود.

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل رادیسون رویال دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.
 

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی به شمار می رود. این هتل تور دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 5 دقیقه و تا سیتی سنتر دیره 5 دقیقه فاصله دارد. هتل ال بوستان روتانا از 275 اتاق و سوییت تشکیل شده است که در طراحی و دکور اتاق ها از رنگ های طبیعی و ملایم استفاده شده است همچنین دارای پنجره های بزرگ می باشند که زیبایی آن ها را دو چندان کرده است. تمامی اتاق ها مجهز به میز کار، چای/قهوه ساز، حمام و ... می باشند. این هتل دارای 5 رستوران است که انواع غذاهای لبنانی، ژاپنی، تایلندی و ... در آن جا برای میهمانان تور دبی سرو می شود.

از امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی می توان به زمین تنیس، بدنسازی مجهز، استخر ،صبحانه در اتاق، رستوران بوفه، روم سرویس، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی رایگان برای میهمانان تور دبی ، پذیرش 24 ساعته، اتاق VIP ، اتاق ماه عسل، سالن زیبایی، اتوکش، لاندری، فروشگاه هدیه/سوغاتی، انبار چمدان و ... اشاره کرد.

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ال بوستان روتانا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.

هتل 5 ستاره نووتل البرشا مشرف به خیابان شیخ زاید بنا شده است. این هتل 41 طبقه در مجموع از 412 اتاق و سوییت تشکیل شده است. ایستگاه متروی Sharaf DG دبی چند قدم با این هتل فاصله دارد. از این رو گزینه مناسبی برای گردشگران تور دبی به شمار می رود. مرکز خرید امارات و پیست اسکی فاصله کمی با این هتل دارد. هتل نووتل البرشا دسترسی آسانی به ساحل جمیرا، بازار شهر، دبی مال، برج خلیفه و مرکز تجارت جهانی دبی دارد. این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت می باشد و تمامی میهمانان تور دبی 94 می توانند به صورت رایگان استفاده نمایند.

_نووتل_البرشا_دبی_1.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_2.jpg

امکانات هتل نووتل البرشا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت و تناسب اندام، مرکز SPA، پارکینگ اختصاصی برای میهمانان تور دبی ، بار، استخر روباز، جکوزی، سونا، ماساژ، اسکی، آرایشگاه، اینترنت وایرلس، فروشگاه ، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی و... 

_نووتل_البرشا_دبی_3.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_4.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_5.jpg

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل نووتل البرشا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.

هتل 3 ستاره نیهال دبی در منطقه دیره و در خیابان المکتوم دبی بنا شده است. این هتل تور دبی در مجاورت برج مشهور ساعت، مراکز خرید و خیابان پر جنب و جوشالرقه واقع شده است.این هتل در مجموع از 70 اتاق و سوییت تشکیل شده است. این هتل در فاصله 4 کیلومتری فرودگاه بین المللی دوبی قرار گرفته است. ایستگاه متروی الرقه در فاصله 10 دقیقه ای با این هتل قرار دارد. از این رو رفت و آمد را برای گردشگران تور دبی آسان نموده است.

_نیهال_دبی_1.jpg

_نیهال_دبی_2.jpg

امکانات هتل نیهال دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، تهویه، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، استخر روباز، بیلیارد، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و... را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد

_نیهال_دبی_3.jpg

_نیهال_دبی_4.jpg

_نیهال_دبی_5.jpg

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل نیهال دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.

هتل 4 ستاره هالمارک در منطقه دیره و همچنین خیابان رقه بنا شده است. این هتل در مجموع از 114 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه با ماشین با هتل هالمارک فاصله دارد. این هتل در فاصله 200 متری از ایستگاه متروی الرقه و مرکز خرید القریر واقع شده است. هتل هالمارک ترانسفر رفت و برگشت رایگان را برای میهمانان تور دبی در نظر گرفته است. 

_هالمارک_دبی_1.jpg

_هالمارک_دبی_2.jpg

_هالمارک_دبی_3.jpg

امکانات هتل هالمارک دبی برای میهمانان تور دبی 94 :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، استخر روباز، سونا، ماساژ، سرویس نگهداری کودکان و.... این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور دبی به یادگار می گذارد.

_هالمارک_دبی_4.jpg

_هالمارک_دبی_5.jpg

_هالمارک_دبی_6.jpg

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل هالمارک دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.

برج الماس دبی یک آسمان خراش 360 متری با 74 طبقه از برترین جاذبه های تور دبی تیر 94 و یکی از بلندترین ساختمان های دبی و جهان می باشد که نام آن در فهرست بلندترین برج های جهان نیز به چشم می خورد . از دیدنی های این آسمان خراش دبی باید گفت که 35 آسانسور دارد و برای مشاغل اداری بنا شده است. در سال 2005 میلادی کار ساخت آن شروع و در سال 2009 میلادی با گذشت فقط 4 سال به اتمام رسید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: برج الماس دبی ,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 31 خرداد 1394
.

هتل سنت جورج دبی یکی از هتل های سه ستاره دبی واقع در بنی یاس دبی می باشد که دارای ۱۴۰ اتاق است.این هتل به علت قرار گرفتن در کنار خلیج کریک و داشتن نمای بسیار زیبا از خلیج و کشتی ها یکی از هتل های محبوب دبی می باشد.این هتل نمایی فوق العاده و رویایی از دبی جدید و قدیم را فراهم می کند.اتاق های هتل سنت جورج با داشتن مبلمانی شیک و مدرن با طراحی و رنگ آمیزی زیبا ، دارای اتاق نشیمن به همراه نمایی زیبا از خلیج می باشد.اتاق های هتل دارای خدماتی چون سرویس ۲۴ ساعته ، تهویه مطبوع هوا ، روزنامه ، گاو صندوق و مینی بار می باشد.همچنین مسافرین تور دبی تابستان 94 می توانند در روز یک ساعت از اینترنت پرسرعت هتل به صورت رایگان استفاده نمایند و اگر مسافرین تور دبی مرداد 94 خواستار اینترنت ۲۴ ساعته باشند می توانند با پرداخت ۶۰ درهم از اینترنت ۲۴ ساعته هتل بهره مند شوند.از سرگرمی های هتل نیز می توان به سالن بیلیارد هتل اشاره داشت.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سنت جرج دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 31 خرداد 1394
.

 

هتل سیتی مکس البرشا دبی از هتلهای 3 ستاره دبی در مقابل یکی از بزرگترین بازارهای جهان یعنی بازار امارات پذیرای مهمانان تور دبی مرداد 94 خود می باشد. سواحل شهر دبی و دیگر اماکن دیدنی شهر در چند قدمی هتل قرار گرفته اند.اتاقها مدرن بوده و به تلویزیون LCD مجهز میباشند.این هتل دارای امکاناتی نظیر گریل بار، لابی بار و کافی شاپ است.در این هتل میهمانان تور دبی تیر 94 میتوانند به راحتی به ایستگاه های مترو، اتوبوس و تاکسی مستقر در مجاورت هتل دسترسی داشته و ظرف اندک زمانی ، به منطقه آزاد جبل علی و دیگر مناطق تجاری دست یابند.هتل کمتر از 25 کیلومتر تا فرودگاه شهر دبی فاصله دارد. 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی مکس البرشا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 31 خرداد 1394
.

 

موقعیت هتل کالیفرنیا دبی از همه نظر و هر سلیقه ای مناسب است .نزدیکی این هتل به مراکز خرید دبی و مراکز تجاری سبب شده تا مهمانان این هتل را از بین هتل های دبی برای اقامت انتخاب کنند. از هتل تا جاذبه های توریستی دبی فاصله بسیارکم می باشد.  فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله 3 کیلومتری از این مرکز اقامتی واقع شده است .هتل کالیفرنیا دبی شامل 41 اتاق و سوئیت استاندارد ، پاک و بدون دخانیات است که دارای عایق صوتی بوده و در محیطی آرامش بخش و تمیز پذیرای میهمانان تور دبی تعطیلات تیر 94 می باشد . اتاق ها هر روز نظافت شده و همیشه آراسته و مرتب اند.از امکانات اتاق های هتل کالیفرنیا دبی میتوان به حمام ، سشوار ، سیستم سرمایشی، تلویزیون ال سی دی  ، تلفن ، مینی بار ، صندوق امانات و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کالیفرنیا دبی ,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 31 خرداد 1394
.

 

هتل سیتی کینگ ، در منطقه دیره که مرکز قدیمی دبی است درمسیر آبنمای شهر قرار گرفته است.امکانات هتل از استخر روباز بام ، مرکز سلامت با جکوزی، سونا و ماساژ تشکیل شده است. اتاق های هتل City King Hotel، به سیستم تهویه مطبوع مجهز بوده و از حمام اختصاصی با وان و محوطه دوش، تلویزیون و مینی تریا برخوردار میباشد. رستوران هتل به سرو انواع خوراکهای محلی تازه و سنتی بین المللی میپردازد. میهمانان تور دبی تابستان 94 میتوانند در ورزشگاه کاملا مجهز هتل به ورزش پرداخته و یا در محوطه گلف نزدیک به هتل به بازی بپردازند. ترانسفر هتل، میهمانان تور دبی تیر 94 را از فرودگاه به هتل منتقل میکند. پارکینگ اختصاصی و رایگان در اختیارعلاقه مندان قراردارد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی کینگ دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 31 خرداد 1394
.

هتل کامفورت این از هتل های مجلل و 3 ستاره است که در یکی از مناطق اصلی دبی به نام دیره و خیابان پر رفت و امد الرقه واقع شده است . امکانات این هتل مجهز در حد هتل 4 ستاره بوده و دارای ساختمانی با معماری معاصر است . موقعیت قراگیری هتل و نزدیکی به سواحل دبی ، مراکز توریستی و تجاری ، این هتل را به یکی از ممتاز ترین هتل های منطقه تبدیل کرده است . مرکز خرید امارات و اینترنت سیتی 5 دقیقه تا هتل کامفورت این فاصله داشته و فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر تا این مرکز اقامتی فاصله گرفته است.مرکز خرید القریر نیز در چند قدمی آن بوده و ایستگاه متروی میدان وحدت ، با چند قدم پیاده روی قابل دسترس است . البته از دیگر ویژگی های ممتاز این هتل 3 ستاره باید دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی را نیز یاد کرد . هزینه اقامت در این هتل  نسبت به امکانات ، خدمات و موقعیت مکانی آن بسیار مناسب می باشد .  پذیرش سریع ، محیط خانوادگی ، رفتار محترمانه پرسنل و مدریتی کار آمد سبب شده تا این هتل باشکوه در میان هتل های هم ردیف خود بدرخشد . در ضمن فروشگاه هتل ، به صورت 24 ساعته باز بوده تا خواسته های گردشگران تور دبی تابستان 94 را تامین نماید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کامفورت این دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 31 خرداد 1394
.

 

 

هتل رویال فالکون از هتل های ۳ ستاره و مجهز واقع در دیره دبی در خیابان صلاح الدین می باشد . کسانی که به منظور کار وتفریح به دبی سفر می کنند هتل رویال فالکون بهترین گزینه برای اقامت آنان می باشدهتلی رویایی و زیبا که مسافران تور دبی مرداد 94 بعد از سفر خود با خاطراتی شیرین از آن یاد می کنند.در این هتل از ترانسفر برای رفت و برگشت به پارک ساحلی جمیرا ، مراکز خرید و فرودگاه از استفاده می شود که موجب آسایش مهمانان تور دبی تیر 94 در  هتل می شود .طراحی کلاسیک در هتل و اتاق های رویال فالکون بکار گرفته شده است. به دلیل موقعیت مرکزی دسترسی به مراکز مهم شهر دبی امکان پذیر می باشد .هتل رویال دارای 84 اتاق با دکوراسیون کلاسیک و وسایل مدرن با محیطی آرام و بدون سر و صدا می باشد .اتاق های شاه نشین و سوئیت از بهترین اتاق های هتل بشمار می آیند . امکانات اتاقها شامل تلویزیون ، ماهواره ، سیستم تهویه مطبوع و… می باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل رویال فالکون دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 31 خرداد 1394
.

هتل کی پورت این واقع در خیابان الرقه دبی به دلیل برخورداری از موقعیت مرکزی ، به بسیاری از جاذبه های توریستی و مراکز تجاری دبی نزدیک می باشد.این هتل مجهز یکی از گزینه های مناسب برای گردشگرانی در تور دبی ویژه تعطیلات تیر 94 است که برای کار و تجارت و یا تفریح ، به دنبال هتلی با امکانات معقول می باشند . بهره مندی از کامل ترین خدمات ، رعایت تمیزی و بهداشت و قیمت مناسب ، از دیگر محاسن هتل کی پورت این دبی است . فضای داخلی هتل دنج و آرام بوده و از طراحی مدرن بهره برده است . مدیریت و کادر خدماتی هتل شبانه روز در تلاش هستند تا با ایجاد محیطی شاد و صمیمی ، اوقاتی به یاد ماندنی و مفرح را برای مهممانان تور دبی تیر 94 به ارمغان بیاورند .اتاق های هتل  کی پورت این متشکل از اتاق های یک تخته و دو تخته و شاه نشین است که استاندارد و لوکس ، پاک و بدون دخانیات بوده و به زیبایی مبله شده اند .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کی پورت این دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 31 خرداد 1394
.

هتل فورچون پرال دبی  یکی از هتل های 3 ستاره ایست که در منطقه پر رفت و آمد دیره و در جاده عمر بن خطاب قرار دارد . این هتل مجهز از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد .سرویس رفت و برگشت رایگان به  ساحل ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی  از دیگر خدمات رفاهی هتل است.این هتل شامل 130 اتاق و سوئیت مدرن است که در طراحی آن از سبک معاصر استفاده کرده اند . در ضمن با نور مناسب , مبلمانی مدرن و رنگ هایی آرامش بخش تزیین شده اند. در اختیار داشتن بهترین امکانات و سرویس خدماتی ، اقامتی به یاد ماندنی را برای میهمانان تور دبی تیر 94 در هتل فورچون پرال فراهم کرده است. بهره مندی از برنامه های شاد و سرگرم کننده در کلوپ شبانه در هتل ، لحظاتی مفرح را برای گردشگرانی که به این دست برنامه علاقه دارند ، به ارمغان می آورد . دسترسی به اینترنت و برخورداری از نیروهای خدماتی زحمتکش که شبانه روز برای ایجاد محیط پاکیزه و تمیز تلاش می کنند , تنها قسمتی از برنامه های هتل برای رفاه میهمانان تور دبی مرداد 94  می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فورچون پرال دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 31 خرداد 1394
.

 

 

هتل سه ستاره سیتی استار دبی با قیمت مناسب و دسترسی آسان به دیدنی های دبی و بازار ها و مراکز تجاری و اداری و بازرگانی دبی و فرودگاه بین المللی برای مسافرین تور دبی تیر 94 و علاقمندان سفر به دبی انتخاب ایده ال میباشد.تفریحات وسرگرمی های شبانه بین المللی به مسافرین تور دبی این امکان را می دهد که شبهایی شاد را سپری نمایند.اتاقهای هتل سیتی استار  در دبی شامل اتاقهای دوبل و سینگل استاندارد به همراه سوئیت های راحت و شیک که کارکنان پذیرش، 24 ساعته در دسترس میباشند و به مسافرین تور دبی مرداد 94 خدمات ارائه می دهند. اتاق ها به طرز با شکوهی طراحی و تزئین شده و از استاندارد بالای رفاهی برخودار میباشند. علاوه بر این، اتاق ها به لوازم مدرن حمام و سیستم قفل الکترونیکی درها مجهز میباشند.کارکنان خدمات همه روزه نسبت به نظافت اتاقها و تجهیز سرویسهای بهداشتی وحمام به شوینده ها وحوله های تمیز اقدام می نمایند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی استار دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 31 خرداد 1394
.

رستوران ژاپنی okku دبی


رستوران ژاپنی okku دبی

این رستوران یکی از بهترین رستوران های ژاپنی دبی می باشد که سرو غذاهای آن در بشقاب های فوق العاده ای انجام می شود . طعم خوب این غذا ها باعث شده که بسیاری از دوستداران غذاهای ژاپنی به این رستوران مراجعه کنند . در این رستوران انواع غذاهای ژاپنی سرو می شود و طعم سوشی های آن بسیار مطبوع می باشد . پیشنهاد می شود مسافران تور دبی 94 برای صرف غذا به این رستوران سری بزنند .

 رستوران ژاپنی okku دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران ژاپنی okku دبی, رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های درجه یک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 خرداد 1394
.

رستوران table 9 دبی


رستوران table 9 دبی

این رستوران یکی از بهترین رستوران های دبی می باشد که سرآشپز های معروفی دارد . منوی این رستوران یکی از خلاقانه ترین منوها در بین رستوران ها می باشد . این رستوران سبک غذاهای خود را در قالب table 9 ارئه می دهد و شما گردشگران تور دبی 94می توانید از غذاهای این رستوران لذت ببرید .

 رستوران table 9 دبی

 رستوران table 9 دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران table 9 دبی, رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های درجه یک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 خرداد 1394
.

رستوران فرانسوی la petite maison دبی


رستوران فرانسوی la petite maison دبی

این رستوران یکی از پرطرفدار ترین رستوران های دبی می باشد که غذاهای خود را به سبک فرانسوی سرو می کند . در منوی غذاهای این رستوران نخودفرنگی ، گوجه و ریحان ، صدف و کیک پنیر همیشه به صورت تازه و فصلی تهیه می شود که مورد توجه بسیاری از مراجعه کنندگان است . گردشگران تور دبی 94که علاقه مند به غذاهای فرانسوی هستند می توانند برای صرف غذا به این رستوران لوکس مراجعه کنند .

 رستوران فرانسوی la petite maison دبی

رستوران فرانسوی la petite maison دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران فرانسوی la petite maison دبی, رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های درجه یک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 خرداد 1394
.

هتل سنت جورج دبی

 

تور دبی هتل سنت جورج

هتل سنت جورج از هتل های 3 ستاره منطقه بنی یاس دبی می باشد که نمای سیار زیبایی را از کشتی ها و خلیج مقابل چشمان مهمانان خود فراهم می آورد زیرا این هتل در نزدیکی خلیج کریک واقع شده است. مسافران عزیز تور دبی اردیبهشت 94  با اقامت در این هتل می توانند از دیدن مناظر زیبای آن لذت ببرند.

تور دبی هتل سنت جورج

از دیگر مزایای این هتل آن است که تنها 10 دقیقه با فرودگاه و 5 دقیقه پیاده روی تا خلیج کریک فاصله دارد. همچنین این هتل در نزدیکی مترو است و مسافران تور دبی تعطیلات مبعث اردیبهشت 94  که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به مناطق دیگر دبی بروند. هتل سنت جورج متشکل از 140 اتاق تمیز با مبلمانی شیک و زیبا می باشد که این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم را دارند.

تور دبی هتل سنت جورج

مهمانان عزیز این هتل می توانند با پرداخت 60 درهم از اینترنت 24 ساعته هتل نیز استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ , کافی شاپ و... اشاره کرد. کافی شاپ این هتل بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسنی به مهمانان خود هستند. اما آنچه که باعث جلب نظر ایرانیان می شود رستوران شب های تهران این هتل است که در طیقه دهم قرار دارد و چشم اندازی بی نظیر از خلیج کریک دارد. مسافران تور دبی تعطیلات مبعث اردیبهشت 94   با اقامت در این هتل می توانند در رستوران شب های تهران آن غذای دلخواه خود را نوش جان کنند و از دیدن منظره خلیج کریک نیز نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل سنت جورج

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سنت جورج دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

هتل ورسای دبی


هتل ورسای از هتل های 3 ستاره منطقه دیره می باشد که در نزدیکی میدان ساعت واقع شده است.این هتل نیز به مراکز خرید و مراکز تریستی بسیار نزدیک است و مسافران تور دبی تعطیلات خرداد 94  به راحتی می توانند به این مراکز بروند. از دیگر مزایای این هتل این است که تنها 500 متر با مترو فاصله دارد. از خدمات که این هتل در اختیار مهمانانش قرار می دهد می توان به سرویس رفت و برگشت به ساحل و مراکز خرید مهم اشاره کرد. این هتل متشکل از 84 اتاق تمیز و لوکس و با مبلمانی زیبا می باشد. همچنین اتاق هایی برای معلولین نیز دارند که بتوانند سفر راحتی دشته باشند. از امکانات این هتل می توان به برنامه های شاد شبانه در کلوپ های هندی , رستوران شبانه روزی با انواع غذاهای لذیذ و خوراک های بین المللی , صبحانه بوفه , استخر در بام , کافه , میز بیلیارد و.. اشاره کرد. مسافران تور دبی تعطیلات خرداد 94  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت ببرند.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ورسای دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی