.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

 

هتل 5 ستاره مردان پالاس ترکیه آنتالیا

تور ترکیه هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره مردان پالاس تور ترکیه آنتالیا در منطقه لارا واقع شده است که ساخت آن بیشتر از یک و نیم میلیارد دلار هزینه داشته است. این هتل از هتل های لوکس , بزرگ و گران منطقه مدیترانه و اروپا می باشد. هتل مردان پالاس تور ترکیه آنتالیا دارای یک استخر بسیار بزرگ است که این استخر از بزرگترین استخرهای اروپا می باشد. از دیگر جذابیت های این هتل آکواریوم آن می باشد که بیشتر از 2400 نوع ماهی درون آن می باشد. هتل مردان پالاس تور ترکیه آنتالیا 560 اتاق دارد , دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد. برای ساخت این هتل ده هزار متر مربع طلا , 500000 تکه کریستال و بیست و سه هزار متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است و از زیباترین هتل ها به شمار میرود. اتاق های هتل مردان پالاس تور ترکیه آنتالیا رو به دریای مدیترانه , کوهستان و یا استخر بزرگ این هتل می باشد. در استخر بزرگ این هتل قسمتی وجود دارد برای علاقه مندان به غواصی و شنا با ماهی ها و شیرجه. البته این عمل با احتیاط انجام میشود تا مسافران تور ترکیه آنتالیا و این هتل زیبا و لوکس از سفر خود لذت ببرند. از دیگر امکانات این هتل که مسافران تور ترکیه آنتالیا می توانند از آن استفاده کنند و لذت ببرن رستوران هتل مردان پالاس آنتالیا است که غذاهای روسی , مدیترانه ای , ژاپنی , تایلندی و فرانسوی را جداگانه سرو می کند. در پشت بام هتل مردان پالاس ترکیه آنتالیا یک کافه با منظره فوق العاده از ریزورت و دریا می باشد که می توانید با نشستن در این کافه و استفاده از نوشیدنی های لذیذ آن نهایت لذت را ببرید.


 

هتل 5 ستاره کنکورد ترکیه آنتالیا

تور ترکیه هتل کنکورد آنتالیا
هتل 5 ستاره کنکورد ترکیه آنتالیا هتلی است در منطقه لارا که دارای اتاق های بسیار خوب و شیک و مدرن می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر بزرگ و زیبای آن که دارای سرسره های آبی است و این سرسره ها با درختان نخل پوشیده شده اند و این منظره زیبایی هتل و استخر آن را دو چندان کرده است. مسافران تور ترکیه آنتالیا از این امکانات و هم چنین امکانات دیگر آن مثل وای فای رایگان , زمین تنیس , بولینگ ,سالن بیلیارد , سونا و جکوزی و... استفاده کنند. این هتل برای مهمانان خود برنامه های ویژه ای مثل موسیقی زنده کنار استخر ویژه مسافران تور ترکیه , مسابقه و بازی و... برگزار می کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این هتل در رستوران خود 6 فرهنگ متفاوت را با هم ترکیب کرده است یا به عبارت بهتر دارای 6 رستوران ویژه مسافران تور ترکیه به نام های : رستوران le buffel , asiana , رستوران ایتالیایی (Davinci) , رستوران خانه استیک (Vinario) , رستوران ترکی (Dafne) , رستوران غذاهای دریایی (Poseidon) , رستوران Barbeque که رو به دریاست , رستوران Neyzen که رو به دریا است و در آخر رستوران Food court می باشد. مسافران تور ترکیه آنتالیا می توانند از این امکانات بی نظیر هتل کنکورد ترکیه آنتالیا استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.
 

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه از جمله هتل های 5 ستاره کوش آداسی به شمار می رود این هتل در ساحل لانگ در 15 کیلومتری مرکز کوش آداسی واقع شده است این هتل یکی از بهترین ساحل های شنی را دارا می باشد ساحلی بی نظیر و فوق العاده که زیبایی هتل را در نظر مسافران تور ترکیه دوچندان نموده است. هتل گرند بلیش کوش آداسی دارای 178 اتاق می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به دارای فرش، ال سی دی 32 اینچ، تلفن، مینی بار، سشوار و ... می باشد. این هتل اقامتی دوست داشتنی و راحت را به میهمانان تور ترکیه ارائه می دهد.

از امکانات هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه می توان به باشگاه، اتاق ویژه معلولین، استخر سر پوشیده، لاندری، ماساژ، کلوب شبانه، روم سرویس، سونا، تنیس، ورزش های آبی، اینترنت وای فای، زمین بازی کودکان، استخر کودکان، دکتر 24 ساعته برای مسافران تور ترکیه ، مرکز فیتنس، اتاق بازی، آرایشگاه، ساحل شنی، چشم انداز دریا، آبگرم، حمام ترکی، استخر، بار،  دیسکو، اتاق های پاک، بالکن و باغ ... اشاره کرد.

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.
 

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

هتل دابل تری بای هیلتون از جمله هتل های 5 ستاره کوش آداسی به شمار می رود. این هتل تور ترکیه در مرکز شهر کوش آداسی در مارینا واقع شده است. این هتل دارای 88 اتاق تمیز و زیبا می باشد که همگی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، پنجره های بزرگ، بالکن، تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی، حمام، سشوار و ... هستند. همچنین در قسمت های عمومی هتل وای فای وجود دارد و هزینه استفاده از آن روزانه 5 یورو می باشد. در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود و چشم انداز زیبایی از شهر و دریای اژه دارد. هتل دابل تری تا فرودگاه ادنان ازمیر 65 کیلومتر و تا شهر تاریخی افسوس 16 کیلومتر فاصله دارد. این هتل همچنین نزدیک به مغازه ها و جاذبه های گردشگری ترکیه می باشد از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور ترکیه می باشد.

از امکانات هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی برای میهمانان تور ترکیه می توان به پذیرش 24 ساعته، حمام ترکی، ماساژ، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، باشگاه، پارکینگ خصوصی، رستوران، بار، فروشگاه، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، لاندری، واکس،  رستوران ، بار  و ...

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.
 

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در منطقه تاریخی شهزاده باشی استانبول قرار دارد و نزدیک به بازار استانبول و مسجد سلیمانیه می باشد.  این هتل دارای 81 اتاق بسیار تمیز می باشد  تمامی اتاق ها مجهز به اینترنت وایرلس می باشند.  اتاق های هتل یک کافه 24 ساعته هم دارند. مسافران تور ترکیه می توانند صبحانه را در اتاق سرو نمایند. هتل بلک برد استانبول ترکیه در 16 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است . این هتل تا مسجد فاتح استانبول 2 کیلومتر و تا دانشگاه استانبول حدود 1 کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل بلک برد استانبول فاصله ای 650 متری با وسایل حمل و نقل عمومی شهری را دارا می باشد. از این رو گردشگران تور ترکیه می توانند به راحتی در دیگر نقاط شهر به گردش و تفریح بپردازند.

از امکانات هتل بلک برد استانبول ترکیه می توان به رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , فروشگاه , اتاق های مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند.  خشکشویی و لباسشویی و اتوکشی , صرافی , آرایشگاه , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و دیگر امکاناتی که برای میهمانان تور ترکیه در نظر گرفته شده است اشاره نمود. 

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول ترکیه

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره بلک برد استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.

منطقه ساید آنتالیا

 

منطقه ساید یکی از تفریحات آنتالیا و از شناخته شده ترین مناطق گردشگری ترکیه به شمار می آید. این منطقه بندری در عین حال منطقه ای تاریخی و باستانی نیز محسوب گردیده ، و در معنای لغوی به معنای درخت انار می باشد. امروزه این منطقه بدلیل ویرانه های باستانی، ساحل ماسه ای، مغازه های بی شمار و امکاناتی که جهت رفاه گردشگران تور ترکیه تیر 94 ارائه می دهد به یک مرکز توریستی مهم تبدیل شده است. تعداد بی شمار مغازه ها ، کافه ها و رستوران ها که همگی دارای چشم انداز زیبا از دریا می باشد زیبائی این منطقه را دو چندان نموده است.مغازه هایی که در اطراف خیابان های پارک قرار گرفته اند با فروش جواهرات زیبا و وسایل چرمی محصولات متنوعی را به مشتریان تور ترکیه تابستان 94  ارائه می نمایند. تالار تئاتر تزئین شده با ستونهای زیبا در این منطقه از جمله زیباترین و بزرگترین تالارها بشمار می آید. بازار معبد آپولو که در نزدیکی دریا قرار دارد از مناطق تاریخی دیگر این منطقه  آنتالیا به شمار می آید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: منطقه ساید آنتالیا ترکیه ,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 31 خرداد 1394
.

 

تور ترکیه پل تاشکپره آدانا

 

تاشکپره یک پل سنگی در آدانا است که در نزدیکی مسجد سابانجی ساخته شده است. تصویر این مسجد زیبایی پل سنگی آدانا ترکیهرا چند برابر کرده است. این پل سنگی در طول تاریخ نام های مختلفی به خود گرفته است که آخرین نام آن تاشکپره است که بروی آن مانده. تاریخچه دقیقی در رابطه با ساخت این پل وجود ندارد اما گفته می شود که امپراتور هیتی هنگام سفر به سوریه آن را ساخته است. اما نوشته های اولیه نشان می دهد که در کتیبه یونان باستان در قسمت سنگ آثار موزه باستان شناسی آدانا اطلاعاتی در مورد ساخت و ساز آن یافت می شود. در این کتیبه گفته شده است که تاشکپره آدانا ترکیهدر زمان سلطنت امپراتور رومی به دست معماری به نام Auxentius ساخته شده است و طی قرن ها مورد بازسازی نیز قرار گرفته است.

 

تور ترکیه پل تاشکپره آدانا

در قسمت شمالی پل آثار هنری مانند شیر و ستاره هلالی وجود دارد. در حال حاضر طول این پل 310 متر و عرض آن 11/5 متر است و همچنین بر روی آن یک جاده قرار دارد که با قلوه سنگ هایی هموار گشته است. تاشکپره در کنار آدانا هیلتون است. مسافران تور ترکیه خرداد 94 که قصد سفر به آدانا را دارند می توانند یک پیاده روی دل چسب و رضایت بخشی را در سرتاسر پل تجربه کنند و با چند عکس زیبا سفر به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: تاشکپره آدانا ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

دریاچه وان ترکیه

تور ترکیه دریاچه وان

یکی از مناطق تفریحی و دیدنی ترکیه دریاچه وان در قسمت غربی شهر وان می باشد که چشم انداز بی نظیری را مقابل چشمان شما گردشگران عزیز تور ترکیه تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 فراهم می آورد. کوه سبحان با ارتفاع 4058 متر در شمال غربی این دریاچه و کوه های اختیار شهاب در قسمت جنوبی آن قرار دارند که زیبایی این منطقه را دوچندان کرده است. آبی که از جویبارهای این کوه ها سرازیر می شود آب دریاچه زیبای وان را تامین می کند. طی سالیان دراز فعالیت های آتشفشانی باعث ایجاد دریاچه نمکی وان شده است. دریاچه وان 120 کیلومتر طول , 80 کیلومتر عرض و 171 متر عمق دارد اما عمیق ترین قسمت این دریاچه 451 متر می باشد. این دریاچه مساحتی حدود 3755 متر مربع دارد و دارای ساحلی شنی و آبی نمک دار می باشد که برای علاقه مندان به شنا نیز مناسب است. مسافران تور ترکیه تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 حتما سری هم به شهر وان و دریاچه زیبای آن بزنند و از آب و هوای خوب آن و چشم انداز بی نظیرش لذت ببرند.

تور ترکیه دریاچه وان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دریاچه وان ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

 

پایتخت کشور ترکیه آنکارا می باشد و مردم این کشور به زبان ترکی صحبت می کنند و مسلمان هستند. مسافران تور ترکیه تابستان 94 بدانند که واحد پول این کشور لیر است و اگر به دنبال مناطق توریستی این کشور هستند بدانند که شهرهای توریستی ترکیه آنتالیا , استانبول , کوش آداسی , مارماریس و بدروم هستند. فاصله تهران ترکیه حدود 3 ساعت است و همچنین آنتالیا و استانبول یک ساعت و نیم با تهران اختلاف ساعت دارند.(1:30 عقب تر هستند.)

 

تور ترکیه شهر بدروم

 

تور ترکیه شهر مارماریس

 

مسافران عزیز تور ترکیه تابستان 94بدانند که آب لوله کشی این کشور به هیچ وجه قابل شرب نمی باشد و باید از آب معدنی استفاده کنند. کد تلفن آنتالیا 0090 242 و کد تلفن استانبول 0090 212 می باشد. در نهایت شاید مسافران خوش خوراک تور ترکیه تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 بخواهند که غذاهای مخصوص ترکیه را بچشند پس بهتر است که غذاهای مخصوص این کشور را بدانند: دونر کباب با پیته , مانتی , باقلوا , نان سیمیت , پلوی علی باش , پلوی قالبی توپ , بوقلمون گردویی , پیتزای قالبی , کباب خمیر دار , بورک ران مرغ , دلمه مرغ , کیشکه و... .

 

تور ترکیه بورک ران مرغ

 

تور ترکیه کباب دونر

 

همچنین لذیذترین و کامل ترین صبحانه زندگی خود را می توانید در ترکیه نوش جان کنید. در مناطق محلی ترکیه شما می توانید یک صبحانه کامل را نوش جان کنید و لذت ببرید. صبحانه ترکیه شامل نان تازه , پنیر , خامه , چای ترک , گوجه , خیار , فلفل , زیتون , گوزلمه می باشد. مسافران عزیز تور ترکیه تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 با میل کردن چنین صبحانه ای لذت کامل را از سفر خود خواهند برد.

 

تور ترکیه میز صبحانه کامل

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: اطلاعات ضروری ترکیه,درباره ترکیه, دانستنی های ترکیه , اطلاعاتی درباره ترکیه , همه چیز راجع به ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

راههای ارتباطی ترکیه

 

راه هوایی ترکیه

مسافران تور ترکیه تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 که میخواهند به صورت هوایی به این کشور سفر کنند بدانند که برای شهر استانبول و آنکارا پرواز مستقیم در تمام فصول و ایام سال و همچنین در تعطیلات نیز انجام می شود. برای شهر آنتالیا , ازمیر و... پروازها به صورت چارتر انجام می شود. مدت پرواز مستقیم از تهران به آنتالیا و استانبول تقربا 3 ساعت می باشد.

 

راه های ارتباطی ترکیه

 

راه زمینی ترکیه

مسافران تور ترکیه تابستان 94 بدانند که تهران تا استانبول 2000 کیلومتر فاصه دارند و مسافران می توانند این مسافت را از طریق مرزهای زمینی با اتومبیل شخصی یا اتوبوس های سیر و سفر و... طی کنند. و از این سفر زمینی که به مدت 45 ساعت است نیز لذت ببرند.

 

سفر به ترکیه با قطار

مسافران عزیز تور ترکیه تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 که میخواهند با قطار به استانبول ترکیه سفر کنند بدانند که تقریبا سه روز (70 ساعت) در راه خواهند بود. برای رفتن به ترکیه با قطار می توانید از خطوط راه آهن ایران ترکیه استفاده کنید.

راه های ارتباطی ترکیه

 

سفر به ترکیه با کشتی

مسافران عزیز تور ترکیه تابستان 94 که علاقه مند به سفر با کشتی هستند می توانند از طریق بنادر جنوبی ایران مانند بندر بصره , دریای مدیترانه و یا دریای سرخ به ترکیه بروند و در سواحل زیبای ترکیه پیاده شوند. سفر با کشتی بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است و مسافران می توانند از این سفر دریایی خود نهایت لذت را ببرند.

راه های ارتباطی تور ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: راههای ارتباطی ترکیه,درباره ترکیه, دانستنی های ترکیه , اطلاعاتی درباره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

هتل بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه در منطقه تاریخی شهزاده باشی استانبول ساخته شده است. این هتل تور ترکیه 94 دارای 81 اتاق مجهز و تمییز می باشد و به بازار استانبول و مسجد سلیمانیه نزدیک می باشد.  هتل بلک برد استانبول ترکیه در 16 km فرودگاه آتاتورک واقع شده است . مسجد فاتح تا هتل بلک برد 2 km فاصله دارد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشند. هتل یک کافه 24 ساعته هم دارد . هتل بلک برد استانبول ترکیه 650 متر با وسایل حمل و نقل عمومی شهری و حدود 1 km با دانشگاه استانبول فاصله دارد. هتل بلک برد استانبول ترکیه دارای امکاناتی شامل : رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , فروشگاه برای خرید مایحتاج  , اتاق های مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند.مسافران تور ترکیه می توانند صبحانه را در اتاق سرو نمایند. خشکشویی و لباسشویی و اتوکشی , صرافی که در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهند , آرایشگاه , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور ترکیه در نظر گرفته شده است.

هتل بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل بلک برد استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 23 فروردين 1394
.

این پارک در منطقه بایرام اغلو استانبول قرار گرفته است و از مکانهای تفریحی و دیدنی تور ترکیه 94 به شمار می آید پارک متانیک تا مرکز شهر استانبول 38 کیلومتر نیز فاصله دارد این پارک گیاهان متنوع و پرندگان گوناگونی دارد

 

 

موزه مو آوانوس در شهر آوانوس ترکیه قرار دارد و به عنوان یکی از عجیب‌ترین موزه‌های جهان روزانه میزبان هزاران گردشگر و مسافر تور ترکیه میباشد . در این موزه هزارها دسته مو در معرض دید عموم که بیشتر آنها توریست هستند قرار دارد . البته بسیاری از گردشگران تور ترکیه نیز یک دسته از موهای خود را به این موزه هدیه میکنند .

 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 23 فروردين 1394
.

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه بسیار بزرگ می باشد و از جمله مراکز خریدی می باشد که مسافران تور ترکیه از این مرکز خرید بازدید می کنند. اکثر امکانات رفاهی در این مرکز خرید وجود دارد از بهترین مراکز خرید ترکیه می باشد که مسافران تور ترکیه و مردم ترکیه از علاقه مندان مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه می باشد . این مرکز خرید دارای مساحت ۷۶،۵۰۰ متر مربع می باشد که در منطقه بکرکوی استانبول ترکیه قرار گرفته است . مرکز خرید مجهز ترکیه ۱۱۷ مغازه، رستوران ها و فست فود با غذاهای متنوع، سالن غذاخوری، سالن سرگرمی و سینما دارد. امکانات دیگر مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه هفت آسانسور و دوازده پله برقی که  به قسمتهای مختلف مرکز خرید دسترسی را آسان کرده است .در ماه تعداد زیادی از این مرکز خرید بازدید می کنند همچنین پارکینگ رایگان نیز برای خریداران و گردشگران تور ترکیه 94 موجود می باشد. در مرکز خرید تفریحاتی مانند اجرای موسیقی و گالری هنری که آثار هنرمندان آماتور و حرفه ای به نمایش گذاشته می شود .چرخ و فلکی وجود دارد که در سال 1995 تاسیس شده.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه,مراکز خرید ترکیه , بهترین مراکز خرید ترکیه , مراکز خرید ارزان ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 23 فروردين 1394
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی