.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بازارهای معروف در مشهد

 

مرکز خرید وصال واقع در بلوار خیام و بلوار بهارستان مشهد در منطقه نمونه گردشگری سپاد مشهد و در مجاورت مجتمع تجاری الماس شرق قراردارد. در این مجتمع تعداد زیادی از گردشگران تور مشهد و شهروندان مشهدی برای خرید به آن مراجعه می کنند . این مرکز تجاری علاوه بر معماری خاص ، از موقعیت جغرافیایی ویژه ای نیز برخوردار می باشد . کالاهای ارائه شده در این مجتمع شامل طلا و ملزومات عروس و داماد بوده و 16000 مترمربع مساحت دارد که زیر بنای آن 70000 متر بوده و از شش طبقه و بیش از 400 واحد تجاری تشکیل شده است . تسهیلات ویژه مرکز خرید وصال برای مسافران تور لحظه آخری مشهد  متشکل از 12 آسانسور ، 22 پله برقی ، تهویه ، سیستم برودتی و حرارتی ، دوربین مدار بسته ، اطلاعات ، انتظامات ، خدمات بانکی ، آبنمای موزیکال ، تالار پذیرایی ، پارکینگ طبقاتی ، رستوران و هایپرمارکت ویژه گردشگران تور مشهد اردیبهشت 95 می باشد .

 

 

 

 

مجتمع تجاری، اقامتی و مسکونی آرمان دارای مساحت 10535 متر مربع و زیربنایی حدود 90 هزار متر مربع است. پروژه آرمان با داشتن 95 متر از بر خیابان نواب صفوی و فقط حدود 500 متر فاصله با حرم امام رضا (ع) در موقعیتی استثنایی قرار گرفته و می‌تواند پاسخگوی نیاز زائران تور مشهد باشد. پروژه آرمان در 13 طبقه ساخته شده است و دارای 401 واحد تجاری، 291 واحد اقامتی، 119 واحد مسکونی و 431 واحد پارکینگ است. در ساخت این پروژه از جدیدترین تکنولوژی صنعت ساختمان شده است و در طراحی یکی از نمونه های منحصربه‌فرد شهر مشهد به حساب می‌آید. وجود تفرجگاه مرکزی با طراحی فوق‌العاده خاص و منحصربه‌فردش این مجتمع را در نوع خود نزد مسافران تور لحظه آخری مشهد  بی‌نظیر کرده است. از ویژگی‌های اصلی این پروژه می‌توان به سیستم مدیریت هوشمند ساختمان، معماری نوآورانه و خاص، تنوع متراژ در واحدها، طراحی داخلی مدرن و زیبا و دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر مشهد برای زایران تور مشهد نوروز 95  اشاره کرد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف در مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 15 اسفند 1394
.

هتلهای معروف در مشهد

هتل آسیا در شهر مشهد مقدس از جمله هتل های 4 ستاره این شهر به شمار می آید. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در هتل آسیا مشهد را دارند اطلاع داشته باشند که فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 20 دقیقه تا فرودگاه بین المللی 30 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد. از جمله امکاناتی که هتل چهار ستاره آسیا در اختیار مسافرین تور مشهد نوروز 95 قرار می دهد می توان به لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس، خشک شویی، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. آن دسته از مسافرین تور مشهد که اهل ورزش و تفریح هستند نیز می توانند از امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، استخر و گیم نت که در هتل برای اوقات تفریح میهمانان تور مشهد تعطیلات عید 95  در نظر گرفته شده است استفاده کنند. اتاق های هتل آسیا مشهد برای فراهم کردن آسایش مسافرین تور مشهد به تجهیزاتی مانند حمام، یخچال، تلویزیون، قفل کارتی و سرویس بهداشتی مجهز شده اند. اینترنت وای فای نیز در سرتاسر هتل آسیا مشهد به صورت رایگان در اختیار مسافرین تور مشهد بهار 95 قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل آسیا مشهد: شهر مشهد، خيابان پاسداران، هتل آسيا

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد

 

 

هتل میثاق مشهد

هتل میثاق مشهد در زمینی به مساحت 26000 مترمربع در مسیر ییلاقات و جاذبه های طبیعی واقع شده است. موقعیت مناسب جغرافیایی، فضای سرسبز و چشم انداز های زیبای هتل میثاق مشهد باعث شده که مورد توجه اکثریت میهمانان و مسافرین تور مشهد قرار بگیرد. هتل میثاق مشهد علاوه بر امکانات بسیار مناسبی نظیر رستوران با ظرفیت 150 نفر، پارکینگ با ظرفیت 100 نفر، لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات دارای امکانات تفریحی بسیار مناسبی نظیر زمین تنیس، استخر، سونا و جکوزی و باشگاه بیلیارد برای رفاه میهمانان تور مشهد فروردین 95 می باشد. اتاق های هتل میثاق دارای امکانات رفاهی نظیر تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام و سرویس فرنگی هستند. موقعیت مکانی هتل میثاق مشهد به گونه ای است در تور مشهد نوروز 95 که تا حرم، قرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن تقریبا فاصله یکسان 30 دقیقه ای با خودرو دارد. هتل میثاق مشهد قصد دارد در فاز توسعه مجموعه خود لابی مجلل، روف گردان، 90 سوئیت و سالن پذیرایی با ظرفیت 400 را در نوروز سال 1394 بهره برداری کند.در تور مشهد تعطیلات بهار 95 حتما در این هتل اقامت کنید.

آدرس : مشهد، بلوار وکیل آباد، اقبال لاهوری 20

هتل میثاق مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف در مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 15 اسفند 1394
.
هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری تور مشهد نوروز 95 از 54 واحد و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و فقط پنج متر با آن فاصله دارد و تقریبا با هشت دقیقه پیاده روی شما مسافران عزیز به حرم می رسید.. هتل جواهری تور مشهد نوروز 95 در مرکز شهر مقدستور مشهد نوروز 95 و در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است.از امکانات این هتل لابی , کافی شاپ , رستوران با منوی باز غذایی , پنج آسانسور با ظرفیت پنجاه نفر و... می باشد.


هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران تور مشهد نوروز 95 یک هتل سه ستاره بسیار زیبا و شیک است که دارای فضای سبز و آب نما و باغچه های گل کاری شده زیبا می باشد. این هتل نزدیک حرم است و با آن فقط 5 دقیقه فاصله دارد. در لابی هتل تهران تور مشهد نوروز 95 آکواریومی کار گذاشته شده است که در آن ماهی های بسیار زیبا و خاصی قرار دارد و به زیبایی این هتل افزوده است. علاوه بر این کافی شاپ این هتل با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها و شیرینی های خوش مزه آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد.


هتل خاتم مشهد

هتل خاتم مشهد

هتل خاتم تور مشهد نوروز 95 دارای اتاق های 1 تا 4 تخته می باشد و ظرفیت آن 250 نفر است. این هتل ده دقیقه با حرم فاصله دارد. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95 رستوران با غذاهای متنوع ایرانی , کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها , زمین بازی برای کودکان و... می باشد.

 


هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 در نزدیکی حرم و در فاصله 20 دقیقه ای ازآن قرار دارد. این هتل در منطقه ای آرام و دنج واقع شده است. واحدهای هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد. رستوران هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 با غذاهای ایرانی متنوع و خوش مزه آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 است. یکی از امکانات خوب این هتل سه ستاره این است که هر نیم ساعت یکبار سرویسی از مقابل هتل به سمت حرم حرکت می کند. لابی این هتل نیز مجهز به اینترنت می باشد.

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 21 بهمن 1394
.

دیدنی های مشهد

 

 

آبشار کاخک گناباد از مراکز تفریحی خراسان در 25 کيلومتري جنوب گناباد و در نزديکي شهر کاخک واقع است و در سال هاي اخير به شکل نيمه مصنوعي در آمده است. شهر کاخک با داشتن نقاط ییلاقی و خوش آب و هوا و مناظر زیبایی از جمله پارک و آبشار زائران و مسافران تور مشهد را به طرف خود می کشد. در کنار آبشار کاخک بقاياي معماري آسياب هايي قديمي به چشم مي آيد که جهت تهيه آرد مورد استفاده مي شده است.در تور مشهد نوروز 95 حتما از این آبشار دیدن کنید. آبشار کاخک در کنار بقایای آسیاب ها تنها منبع اصلی انرژی چرخش پره کنار مخزن استوانه ای شکل سنگی به نام «تنوره»است. آب پس از ریزش از بالای «تنوره»به شدت از محفظه ای باریک خارج شده و به بیرون فوران می کند که در نتیجه «چرخ پره»را به گردش در آورده و از این چرخ از طریق محوری عمودی به سنگ زیرین آسیاب منتقل می شود. دیدار از اینجا در تور لحظه آخری مشهد سرشار از لذت می باشد.آب خنک آبشار کاخک پس از گذشتن از درون يک پارک تفريحي در ميان بلوار اصلي شهر کاخک جريان مي يابد.

 

 

 

منطقه اسفجیر روستایی معروف از ییلاقات مشهد واقع در 200 کیلومتری شهر مشهد است که به واسطه داشتن آب فراوان، از باغات و مزارع پرباری برخوردار است. این روستای خوش آب و هوا، با داشتن رودخانه‌ای، از جاذبه گردشگری زیبایی در تور مشهد نوروز 95  برخوردار است. درخت چنار قدیمی این منطقه که در حیاط مسجد آن قرار دارد یکی از کهنسالترین درختان چنار ایران است که به گفته های روستا بیش از 500 سال قدمت و تنه آن 7 متر قطر دارد.در تور مشهد پس از گذشتن از روستا و با حدود یک ساعت پیاده روی آرام در کنار رودخانه به میان دره ای با دیواره های بسیار بلند وارد می شوید که با ادامه این مسیر به محوطه زیبای آبشار اسفجیر خواهید رسید.گردشگران تور مشهد نباید دیدار از این منطقه را از دست دهند. آبشار زيباي اسفجير در انتهاي يک دره باريک و صخره اي با فضايي بسيار هيجان انگيز و متفاوت در انتظار مشتاقان طبيعت در تور مشهد تعطیلات عید 95  است.

 

منطقه اسفنجیر مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد, جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 19 دی 1394
.

هتلهای چهار ستاره مشهد

 

 

هتل الغدیر مشهد واقع در چهار راه شهدا مشهد یکی از هتل های 4 ستاره تاپ و بسیار نزدیک به حرم مطهر می باشد. این هتل مقابل باغ نادری و در نزدیکی بازار بزرگ مرکزی مشهد مقدس می باشد. منوی غذا در این هتل بصورت انتخابی و منوی بوفه سلف سرویس و منوی انتخابی می باشد.در تور مشهد زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید. در طبقه تحتانی این هتل بازارچه ای بزرگ به نام الغدیر وجود دارد که برای تهیه سوغات درجه یک مشهد مقدس گزینه ای مناسب می باشد.هتل الغدیر مشهد دارای 289 باب اتاق به صورت 119 اتاق دوتخته دابل و توین، 131 اتاق سه تخته تریپل، 23 سوئیت و 16 دستگاه آپارتمان در سه فاز می باشد. کلیه اتاق ها برای راحتی مسافران تور مشهد نوروز 95  مجهز به موکت ، تخت با تشک های طبی ، یخچال ، تلوزیون با 6 کانال بین المللی، تهویه مطبوع سرد و گرم ، حمام ، کمد مخصوص البسه و صندوق ایمنی دیجیتال می باشند. همچنین صندوق ایمنی هتل در قسمت پذیرش نیز محل امنی برای نگهداری اسناد، پول نقد و اجناس گران قیمت مهمانان تور مشهد می باشد. هتل الغدیر مشهد مجهز به  اتاق دو تخته , اتاق سه تخته, سوئیت دو نفره, سوئیت سه نفره, آپارتمان یک خوابه سه نفره, آپارتمان دو خوابه چهار نفره و آپارتمان دو خوابه پنج نفره می باشد.

از دیگر امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

لابی بزرگ و زیبا, صبحانه خوری به صورت بوفه با ظرفیت 1000 نفر , امکان تماس تلفنی داخلی و بین المللی در اتاق, تاکسی اختصاصی هتل, آسانسور های ششگانه سریع, پذیرش 24 ساعته,  کافی شاپ 24 ساعته, اینترنت بیسیم رایگان در محیط لابی, سونا خشک، بخار، حوضچه آب سرد و جکوزی, کافی نت برای دسترسی به اینترنت, گیم نت برای سرگرمی کودکان در تور مشهد اسفند 94 , امکانات فکس و بیزینس سنتر, بازار الغدیر، مجموعه ای از فروشگاه های معتبر, دو سالن معظم برگزاری مراسم به ظرفیت 1000 نفر, دستگاه خودپرداز شتاب در داخل لابی . همچنین این هتل دارای گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات گردشگری میباشد.

 

 

 

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که به صورت یک ساختمان 20 طبقه در تاریخ 16/06/1393 و در زاد روز ولادت مولای متقیان امام رضا (ع) افتتاح شد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای می باشد که در مجاورت بازار رضا و در خیابان 17 شهریورمشهد واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا کمتر از 2 کیلومتر می باشد و این موقعیت مناسبی برای مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) است تا به راحتی بتوانند برای زیارت به حرم بروند. فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند. هتل 4 ستاره سینور مشهد امکانات لوکس و مناسبی را برای مسافرین تور مشهد 95 در نظر گرفته است تا بتواند آسایش و راحتی را برای آنان فراهم کند برخی از این امکانات لابی، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، 2 سالن رستوران و پارکینگ با ظرفیت 150 ماشین هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزاتی مدرن از جمله مبلمان لوکس، تلویزیون، تلفن، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد که در محل اقامت خود نیاز به اینترنت دارند نیز می توانند از اینترنت پر سرعت وای فای که در فضای لابی و اتاق های هتل چهار ستاره سینور مشهد به صورت رایگان در اختیار آنها در تور مشهد بهمن 94  قرار می گیرد استفاده کنند.

آدرس هتل سینور مشهد : مشهد، خیابان هفده شهریور، بین 17 شهریور 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی)

هتل سینور مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 19 دی 1394
.

هتل صدف مشهد 

هتل صدف مشهد یکی از هتل آپارتمان های 2 ستاره مشهد می باشد که مجهز به کلیه امکانات رفاهی از قبیل سرویس بهداشتی, حمام , یخچال , تلویزیون , سیستم سرمایش و گرمایش , تلفن می باشد . تور مشهد زمستان 94

آدرس هتل آپارتمان صدف مشهد : خیابان امام رضا 14 , دانش شرقی 21

 


 

 هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که دارای 76 اتاق در 6 طبقه و دو فاز می باشد که 10 اتاق دو تخت و 55 اتاق 3 تخت و 11 اتاق 4 تخت می باشد . در این هتل پذیرایی از مهمانان تور مشهد نوروز 95 به صورت صبحانه بوفه و نهار و شام با منوی غذایی که شامل دو نوع غذا است .

امکانات هتل سیمرغ :

لابی ،فولبرد ، رستوران ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات اختصاصی ، صبحانه ، تاکسی سرویس ، آسانسور ، گشت درون و برون شهری 


 

هتل زیتون مشهد 

هتل سه ستاره زیتون مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در تمام ایام سال با سریس رفت و برگشت به حرم مطهر حضرت رضا (ع) آماده خدمات رسانی به گردشگران تور مشهد نوروز 95 می باشد .

امکانات هتل زیتون مشهد :

لابی , کافی شاپ ,  ماهواره ,  اینترنت در لابی , پارکینگ اختصاصی ,  رستوران ,  آسانسور , خدمات خانه داری , گشت دردون و برون شهری , تاکسی سرویس ,  صندوق امانات اختصاصی, صبحانه



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 29 آذر 1394
.

فریزی مشهد

در دامنه رشته كوه عظیم بینالود و در میان كوههای سربه فلك كشیده. منطقه فریزی، با قدمتی چندین هزارساله چون نگینی درخشان خودنمایی می كند. این مکان در 75 كیلومتری جنوب غربی مشهد در سرسبزترین دره های بینالود، واقع شده است. نام فریزی برگرفته از فر، به معنای شكوه و عظمت، و زی به معنای زندگی می باشد. راه ارتباطی این منطقه تماما آسفالته بوده و به دلیل موقعیت كوهستانی منطقه دارای چشم اندازی بسیار زیبا می باشد. این راه در امتدادجاده آسیایی (سنتو) از داخل شهر گلبهار می گذرد و در مسیر از معادن سنگ آهك خیج ، روستای خیج و سپس در روستای ییلاقی و دیدنی آبقد امتداد می یابد. مسافران تور مشهد نوروز 95 میتوانند از این منطفه زیبا دیدن فرمایند. 

 


 

کاخ ملک آباد مشهد

ملک آباد باغی مشهور در آستان قدس رضوی است که از سوی حکومت پهلوی کاخی در ضلع جنوبی باغ با زیر بنای 1387 متر مربع احداث شد طرح دکوراسیون و مبلمان داخلی‌ای این کاخ از شرکت فرانسوی، ظروف موجود در کاخ از آلمان و تابلوهای نقاشی از ایتالیا خریداری و به این مکان انتقال یافت. پس از انقلاب اسلامی این مکان در سال 1359 به کاخ موزه تبدیل و بعد از چند سال تعطیل شده و به اقامتگاه موسمی رهبر ایران مبدل شد. امروزه این باغ دارای درختان متنوع میوه ، فضای گلخانه ای گل و گیاه ، قنات و تعدادی حلقه چاه است و سالیانه صدها تن محصولات باغی و گلخانه ای میدهد. گردشگران تور مشهد زمستان 94 می توانند از این کاخ زیبا دیدن فرمایند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد, جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 29 آذر 1394
.

آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی مشهد :

اين آرامگاه متعلق به ميرزا ابراهيم اوّل، دومين و بزرگترين واقف سادات رضوي است كه در سال 1042 ق وفات نمود و هم اینک این آرامگاه در محله کوهسنگی انتهای خیابان شهید بهشتی واقع شده است .وي از اجله‌ي سادات رضوي خراسان در زمان صفويه بوده و نسب شريفش با بيست و يك واسطه به امام‌زاده «ابو جعفر موسي مبرقع»‌ فرزند حضرت جواد (ع) مي‌رسد.مقبره ميرزا ابراهيم واقع در ملك شخصي خود وي در مجاورت مجموعه فرهنگي‌– تفريحي كوهسنگي در دامنه كوه و انتهاي خيابان بهشتي، با منظره ايواني كاشي‌كاري شده جلب‌نظر مي‌نمايد.در صحن مقبره تعدادي از علماي قرن اخير خراسان مدفون شده­اند. اين فضاي تاريخي ـ فرهنگي بر جاذبه هاي كوهسنگي مشهد افزوده است. مقبره و باغ آن به سادات رضوي مشهد تعلق دارد و ايشان عموماً به زيارت جدّ واقف خود ميروند. بازديد از مقبره ميرزا ابراهيم براي گردشگران تور مشهد نوروز 95 آزاد است.ميرزا ابراهيم در سال 1038 قمرى موقوفات مهمى را در شهرهاى مشهد و اردكان و تربت جام وقف بر اولاد ذكور و اناث خاندان خويش و عامه سادات رضوى ساكن شهر مشهد ( ارض اقدس ) كرده است.موقوفه وى بسيار فعّال است و حدود بيست هزار نفر ( در سال 1381 خورشيدى ) از آن بهره مند مى شوند. اين موقوفه توسط متولى از اعقاب خود ميرزا ابراهيم اداره مى شود و درآمد سالانه آن ميان سهم بران توزيع مى گردد.موقوفه ميرزا ابراهيم سبب شده است تا چند هزار خانوار از سادات رضوى ساكن مشهد و اعقاب خاندان واقف در سراسر كشور شجره نسب خويش را تا كنون حفظ نمايند، لذا اقدام وى يكى از پديده هاى فرهنگى مهم شهر مشهد است. تور مشهد زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 29 آذر 1394
.

جاذبه های گردشگری مشهد

 

 

کاخ خورشید در مشهد به دستور نادرشاه در سال 1151 قمری در شهر کلات , شمال شرقی مشهد ساخته شد و عملیات ساخت آن تا آخرین سالهای حیات نادرشاه یعنی سال 1160 قمری ادامه داشت . یکی از زیبایی های این کاخ که به مانند خزانه نادرشاه به شمار می رفت این است  که کتیبه ای بسیار زیبا از سوره نبا دیده می شود که دور تا دور گنبد نوشته شده و ارزش این بنای تاریخی را نزد مسافران تور مشهد زمستان 94 چند برابر می کند . سنگ های پر حجم و سنگین این بنا که موضوع آن‎ها انواع میوه‎های گرمسیری و پرندگانی چون طوطی است، به بنا جلوه خاصی داده اند و گفته می‎شود این سنگ تراشه‎ها همان هنری است که نادرشاه از معماران هندی طلب کرد تا در زمانی که میوه‎هایی مثل موز، آناناس و... در ایران وجود نداشت، کاخ خورشید با این نمادها سنگ تراشی شود.در تور لحظه آخری مشهد حتما از این کاخ دیدن کنید.قصر خورشید، ساختمانی سه طبقه است با زیرزمینی مخوف و تاریك كه گفته‌ شده یا مکان نگهداری بخشی از خزاین نادر بوده یا زندانی برای مغضوبین او بوده است.این کاخ برای گردشگران تور مشهد بسیار جذاب است. طبقه دوم یا هم كف، تالاری بزرگ در میان دارد و اتاق‌هایی در اطرافش نیز وجود دارد.

 

 

 

اگر با تور مشهد 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید .گنبد سبز مشهد در میان میدانی به همین نام در خیابان آخوند خراسانی واقع گردیده و گنبد سبز نام جدیدی است که به این بنا داده شده است. بقعه‌ی مزبور پیش از این با نمای ساده در بدنه و گنبد، در میان قبرستانی از دوره صفویه به نام «میرهوا» قرار گرفته بود. بعدها به‌وسیله دیوارکشی محصور گردیده و پیرامون آن با درخت بلند و زیبا محوطه‌سازی شده است که نمای زیبایی به این بنا داده است .

در تور مشهد تعطیلات پاییز 94 حتما از این گنبد دیدن کنید.با توسعه شهر مشهد و خیابان کشی‌ها، الحاقات از اطراف بنا برچیده شده و میان میدانی قرار گرفته است. نمای این بنا در سال 1353ش کاشیکاری شده و مرمت‌هایی در درون آن نیز انجام گردیده است که توانسته از فرسودگی این مجموعه جلوگیری نماید .این گنبد برای مسافران تور مشهد جذاب است زیرا فضای داخلی بقعه دارای کتیبه‌ای است با مضمون صلوات کبیره و حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که در پایان آن، نام راقم این سطور با عبارت «نمقه حسین بن محمد المشهدی» و تاریخ 1058ق دیده می‌‌شود. اگرچه برخی این مکان را مقبره شیخ محمد مؤمن می‌دانند اما عده‌‌ای نیز معتقدند بقعه مزبور آرامگاه شیخ محمد مومن عارف استرآبادی از شیوخ ذهبیه است.

 

 

موزه تخصصی فرش در مشهد در سال 1324 شمسي با افتتاح اولين موزه آستان قدس، تعدادي از فرش هاي تاريخي حرم مطهر مانند: قالي گلابتون دار، قالي پرده اي دورو، قاليچه چهار فصل و قاليچه ابريشمي سجاده اي  همراه با ديگر آثار دوره صفويه و قاجاريه برای مسافران تور لحظه آخری مشهد به نمايش در آمد. در سال 1356 شمسي با ساخت موزه مركزي مشهد ، اين مجموعه در سالن درهاي طلا و نقره به نمايش در آمد و به مرور فرش هاي ديگري نيز به آن برای تماشای گردشگران تور مشهد تعطیلات پاییز 94 افزوده شد.پس از آن با توجه به اهميت مجموعه فرشهاي موجود در خزانه و موزه و اهداء آثار بسيار ارزشمند به آستان قدس رضوي ضرورت تاسيس گنجينه اي تخصصي براي نمايش آنها ايجاد شد. بدين منظور محل تالار مطالعه آقايان در ضلع جنوب شرقي  صحن امام خميني( ره) براي اين امر اختصاص يافت و حدود 40 تخته فرش در دو طبقه (هرطبقه 400 متر مربع)برای مسافران تور مشهد به نمايش در آمد و در سال1377 اولين موزة فرش آستان قدس با عنوان"گنجينه تخصصي فرش" گشايش يافت.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 30 آبان 1394
.

اماکن زیارتی در مشهد

 

 

امامزاده یحیی در مشهد آستانه متبرکه و مکان زیارتی در فاصله حدود 50 کیلومتری شمال شرقی شهر مشهد و در یک کیلومتری روستای میامی در بخش رضویه قرار دارد. مدفون در این مکان امام زاده یحیی‌بن حسین بن زید یکی از فرزندان زید بن علی بن حسین می باشد.در تور مشهد ویژه اربعین حسینی 94 حتما در این امامزاده زیارت کنید. وی که حسین نام داشته دارای چندین فرزند بوده که یکی از انها به نام یحیی با کنیه ابوالحسن شناخته می شد.بنای مزبور مشتمل بر رواقی چهار ضلعی،گنبد فیروزه ای رنگ دو پوسته،مناره های طرفین ورودی و کتیبه ای سنگی بر سر در آن به تاریخ 937ق است.بنای مزبور مقارن با سال های اولیه حکمرانی شاه طهماسب صفوی بنیان گرفته است به استناد مضمون کتیبه هویت صاحب مزار در زمان ساخت مقبره برادر زاده یحیی بن زید تصور شده اما ارادتمندان این آستانه میامی را آرامگاه یحیی بن زید می پندارند. زیارت از این امامزاده در تور مشهد دی 94 خالی از لطف نیست.بنابر تواریخ موجود یحیی بن زید هم ظاهرا در سال 207یا 209ق در بغداد دارفانی را وداع گفته است.با این همه علاوه بر گردشگران تور مشهد داخلی در سال های اخیر مسلمانان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس توجه ویژه ای به این مکان معطوف داشته اند. طرح جامع توسعه اماکن این آستانه مقدسه در محدوده ای به وسعت 55 هکتار توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در حال اجرا می باشد که در این کاربری ها زایر سرا ،کشتارگاه جهت نذورات،آشپزخانه عمومی ،فروشگاه ومحل اسکان موقت پیش بینی شده است.همچنین در نزدیکی این مجموعه تفریحی-زیارتی چشمه آب معدنی در دامنه کوه جریان دارد.سنگفرش اطراف بنای مرکزی همواره محل اطراق مناسبی برای ارادتمندان این امام زاده در تور مشهد به شمار می آید.

 

 

 

امامزاده ناصر و یاسر در مشهد در ابتدای ورودی به روستای گلستان در 4 کیلومتری شهر طرقبهمشهد قرار دارد. بنا بر متون کهن از جمله کنزالانساب به قلم سید مرتضی، این امام زادگان از برادران بلاواسطه امام رضا(ع) می‌باشند. یادگارهایی از سلاله پاک رسول‌الله(ص) که پس از عزیمت آن امام همام به خراسان به همراه انصار و برادران خود به این سرزمین به ویژه توس هجرت نمودند.در تور مشهد تعطیلات دی 94 حتما به زیارت این امامزاده بروید. این مکان مقدس جایگاهی است که نسیم ولایت و امامت روح عاشقان را نوازش می‌‌‌دهد و زبان‌ها به بیان عشق و ارادت امام‌زادگان به نجوا در می‌آ ید و در زمره مکان‌هایی است که به سبب خاکسپاری اولیاء خدا، به آن بزرگواران انتساب یافته و همواره از مزیت‌های معنوی و ارزش‌های خاص برخوردار می‌باشد.این امامزاده نزد مسافران تور لحظه آخری مشهد استقبال زیادی دارد. تا سال 1342ش محل مزار منحصر به بقعه‌ای گلین بوده که به همت خیرین به تدریج متحول گردید و اکنون این آستان متبرکه مشتمل بر بنایی جدید الاحداث با نمای امروزی آراسته به کاشی‌های معرق است که در میان فضای داخلی دو ضریح فلزی بسیار زیبا بر روی مضجع شریف امام‌‌زادگان نصب گردیده است. اخیراً این مکان با افزایش فضاهای گوناگون توسعه و گسترش بسیاری یافته است. این مکان در حال حاضر علاوه بر زائرین ایرانی، پذیرای مسافران تور مشهد از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بوده و یکی از اماکن زیارتی – مذهبی مهم شهر مشهد به شمار می‌آید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن زیارتی در مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 30 آبان 1394
.

هتلهای چهار ستاره معروف مشهد

 

هتل تارا مشهد

هتل تارا از جمله هتل های چهار ستاره مشهد می باشد. این هتل در موقعیت مکانی مناسبی واقع شده است. فاصله هتل تارا تا حرم به صورت پیاده حدودا 6 دقیقه و تا فرودگاه مشهد با ماشین حدود 25 دقیقه فاصله دارد. در تور مشهد تعطیلات آذر 94 حتما در این هتل اقامت کنید.هتل تارا دارای 116 اتاق از انواع اتاق یک تخته ، اتاق دو تخته و سوئیت دو تخته می باشد که همگی آنها دارای تلفن اختصاصی، تلویزیون ،یخچال ، مبلمان، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی و حمام میباشند. در لابی هتل تارا مشهد اینترنت رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد قرار داده شده ولی اگر میهمانان بخواهند در اتاق هم از اینترنت استفاده کنند باید هزینه ی استفاده از آن را پرداخت کنند. هتل تارا مشهد سالن همایش و سالن کتابخانه را نیز در خود جا داده و از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور مشهد پاییز 94 میتوان به لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 30 ماشین و امکانات تفریحی مانند سونا، جکوزی و باشگاه بیلیارد اشاره کرد.

 

هتل توریست توس مشهد

هتل 4 ستاره توریست توس مشهد یکی از هتل های قدیمی و محبوب مشهد می باشد که بیش از سی سال در زمینه خدمات هتلداری فعالیت کرده است. فاصله هتل توریست توس مشهد تا حرم مطهر حدود 23 کیلومتر، تا فرودگاه 30 کیلومتر، تا راه آهن مشهد 18 کیلومتر و تا مجتمع الماس شرق حدود 12 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل توریست توس مشهد همگی از تلفن اختصاصی، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام و سرویس فرنگی و ایرانی بهره مند هستند. این هتل دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 40 ماشین می باشد. در هتل توریست توس مشهد لابی، لاندری، چایخانه سنتی و کافی شاپ برای گذراندن لحظاتی آرام برای میهمانان تور مشهد فراهم شده است. میهمانان تور مشهد تعطیلات پاییز 94 میتوانند برای تفریح در این هتل از زمین تنیس استفاده کنند. در هتل توریست توس مشهد کافی نت هم موجود است ولی اینترنت در لابی و اتاق ها به رایگان نیز در اختیار میهمانان تور مشهد قرار داده می شود.

آدرس : میدان قائم - ابتدای بزرگراه آسیایی - نرسیده به بیمارستان رضوی ، هتل توریست توس

 

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا در شهر مشهد مقدس از جمله هتل های 4 ستاره این شهر به شمار می آید. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در هتل آسیا مشهد را دارند اطلاع داشته باشند که فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 20 دقیقه تا فرودگاه بین المللی 30 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد. از جمله امکاناتی که هتل چهار ستاره آسیا در اختیار مسافرین تور مشهد پاییز 94 قرار می دهد می توان به لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس، خشک شویی، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. آن دسته از مسافرین تور مشهد که اهل ورزش و تفریح هستند نیز می توانند از امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، استخر و گیم نت که در هتل برای اوقات تفریح میهمانان در نظر گرفته شده است استفاده کنند. اتاق های هتل آسیا مشهد برای فراهم کردن آسایش مسافرین تور مشهد به تجهیزاتی مانند حمام، یخچال، تلویزیون، قفل کارتی و سرویس بهداشتی مجهز شده اند. اینترنت وای فای نیز در سرتاسرهتل آسیا مشهد به صورت رایگان در اختیار مسافرین تور مشهد قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل آسیا مشهد: شهر مشهد، خيابان پاسداران، هتل آسيا

هتل آسیا مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 30 آبان 1394
.

مرکز خرید فیروزه مشهد

مرکز خرید فیروزه مشهد از مراکز خرید مشهد است که در چهار راه شهدا مشهد قرار دارد، این مرکز خرید دارای مغازه های مخلفی در طبقات گوناگون است که مسافران تور مشهد آذر 94 می توانند به خرید انواع کیف و کفش و پوشاک بپردازند و لذت یک خرید مناسب از لحاظ جنس و قیمت را تجربه کنند .

 

مرکز خرید فیروزه مشهد

مرکز خرید فیروزه مشهد

 

بازار گوهرشاد مشهد

 

بازار گوهرشاد مشهد در حاشیه بلوار شهید صادقی، بین میدان راهنمایی و چهارراه ششصد دستگاه شهر مشهد واقع شده است. است . زمین این بازار جزء موقوفات گوهرشاد بوده و تور مشهد 94 در سال ۱۳۶۸ش توسط اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی بنیان و سه سال بعد افتتاح گردید. زیر بنای این مرکز تجاری 2100 متر ، مساحت طبقه همکف 1445 متر و طبقه زیر همکف نیز 720 متر می باشد که از سالن های عریضی تشکیل شده است. بازار گوهرشاد با وجود تور مشهد پاییز 94سالن‌های عریض دارای 84 مغازه در طبقات است که در آن‌ها لوازم برقی و خانگی، بلور و کریستال، پارچه، عطر و ادکلن، کفش، سیسمونی نوزاد، لوازم‌التحریر و گرافیک، اسباب بازی، سوغات و… عرضه می‌شود. از جمله تسهیلات این مجتمع باید به نمازخانه‌، عابر بانک، آبخوری و سرویس بهداشتی اشاره نمود. مسافران تور مشهد از این مرکز خرید دیدن می کنند .

 

 

 

بازار گوهرشاد مشهد

 

بازار گوهرشاد مشهد

 

بازار گوهرشاد مشهد

 

بازار گوهرشاد مشهد

 

بازار گوهرشاد مشهد

 

بازار گوهرشاد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 آبان 1394
.

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا

 

روستای جاغرق در فاصله21 کيلومتري از منطقه جنوب غربي شهرمشهد و بافاصله حدودا 7 کيلومتري جنوب غربي شهر طرقبه واقع شده است. و به ده های کردينه، طرقدر،تغاره، عنبران و شانديز قرار گرفته است.

در تور مشهد 94 از این روستا دیدن کنید.

 

منطقه  جاغرق  یکی ازمناطق گردشگری مشهد مقدس به شمار می اید و دارای آب و هواي معتدل کوهستاني است در فصل  تابستان هوای معتدلی داردو در فصل زمستان بسیار سرد می باشد رستوران ها ومکانهای اقامتی  موقت در حاشيه رودخانه و يا به صورت جزيره در مناطق مختلف روستا ساخته شده است که

در تور مشهد پاییز 94 بازدید این روستا لذت می برید

در تابستان مکان خوبی براي استراحت و تفريح مسافران وافرادی که عاشق طبیعت هستند می باشد.این روستا یکی از روستاهای مشهد می باشد که بسیارزیبا و باصفا است  باغ های میوه و دره های سرسبز و پرآب در این روستا وجود دارد که این منطقه را بسیار زیبا کرده است

در تور مشهد آذر 94 از بازدید این جاذبه لذت خواهید برد.

 

باغ موزه نادرشاه مشهد


موزه نادرشاه مشهد که در باغی  زیبا ساخته شده است و مقبره  نادرشاه "حکمران بزرگ افشاری" در این باغ قرار دارد. باغ موزه نادرشاه در چهارراه شهدا  مشهد  واقع شده است. تور مشهد 94 در این موزه  مجسمه سنگی از نادر شاه  افشار قرار دارد که به طرز ماهرانه ای ساخته شده است. در  این موزه غرفه هایی زیادی موجود است که شامل نمایشگاه عکس های مربوط به حوادث  دوره نادرافشار می باشد. همچنین این موزه شامل انواع اسلحه  ششلول, سلاح سرد و گرم, انواع شمشیر, خنجر و تجهیزات جنگی می باشد که به دوره های تور مشهد 94 مختلف قاجار, صفوی و افشاریه برمی گردد. این تور مشهد تعطیلات پاییز 94 باغ به دستور نادر شاه در سال ۱۱۴۵ روبه روی حرم امام رضا ساخته شده است. در این موزه شما می توانید تمامی اشیائی که به دوره های قبل به الخصوص زمان قاجار برمی گردد را ببینید.
نادرقلی ملقب به تهماسب‌قلی خان و نادر شاه از ایل افشار خراسان از ۱۱۱۴ خورشیدی تا بیست و هشت خرداد ۱۱۲۶ خورشیدی، پادشاه ایران و بنیانگذار دودمان افشاریه است. این پادشاه از مشهورترین پادشاهان ایران می باشد که پس از اسلام به حکومت رسیده است و بسیاری از تاریخ نویسان او را قدرتمندترین پادشاه ایرانی بعد اسلام می دانند. این پادشاه با سرکوب افغانها و بیرون راندن عثمانی ها و روسیه از کشورمان و تجدیدتور مشهد 94 استقلال ایران و همچنین فتح هندوستان و ترکستان و جنگهای پیرزومندانه او سبب شهرت بسیارش شد. در واقع نادرشاه برای آخرین بار ایران را به محدوده طبیعی فلات ایران رسانید.این پادشاه را در اروپا لقب "آخرین جهانگشای شرق" , "ناپلئون ایران" , "اسکندر دوم" داده اند.

 عکس باغ موزه نادرشاه مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 آبان 1394
.

شاندیز مشهد

شاندیز در تور مشهد لحظه آخری یکی از شهر های تفریحی توریستی و تنها منطقه بین المللی گردشگری ایران به شمار می رود . این شهر که در 12 کیلومتری شمال غربی مشهد واقع شده است دارای : دره های پرآب ، درختان مرتفع ، طبیعت سزسبز با گل های وحشی ، رودخانه های جاری و .. می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور مشهد 94 را به سمت خود جذب می کند . این شهر ییلاقی از شمال با میان ولایت ، از جنوب با نیشابور ، از شرق با طرقبه و از غرب با گلمکان و چناران مجاور می باشد . گردشگران تور مشهد پاییز 94 م توانند از این محل دیدن نمایند.این شهر همچنین به علت پوشش گیاهی انبوه و متراکم دارای سرسبزی بیشماری بوده و به دلیل قرار گرفتن در دامنه ارتفاعات بینالود دارای آب و هوای معتدل و مطبوعی می باشد که همین امر باعث توجه گردشگران تور مشهد شده است .

شاندیز مشهد

از وقایع مهم تاریخی این شهر به توب بستن قلعه تاریخی شاهندژ توسط حسام السلطنه حاکم خراسان بوده است که در زمان قاجار به وقوع پیوسته است . میهمانان تور مشهد لحظه آخری می توانند از این محل دیدن نمایند. سوغات مهم و معروف این شهر پوستین دوزی است و بسیاری از محصولات پوستی در این شهر ساخته می شود . گردشگران تور مشهد 94 می توانند از این محل دیدن نمایند. از غذاهای معروف این شهر نیز شیشلیک شاندیز می باشد که با روش پخت مخصوصی طبخ می شود که شهرت جهانی داشته است . 


طرقبه مشهد

طرقبه در تور مشهد پاییز 94 یکی از مناطق ییلاقی اطراف مشهد می باشد که در 18 کیلومتری جنوب غربی آن واقع شده است . این منطقه ییلاقی در مسیر راه جاغرق قرار گرفته است . گردشگران تور مشهد می توانند از این مکان دیدن نمایند. طرقبه دارای باغ های زیبا و فراوان می باشد که انواع مختلفی از میوه ها نیز در این باغ ها یافت می شود همچنین این منطقه دارای رودخانه های متعددی نیز می باشد . این منطقه یکی از مناطق تفریحی توریستی مشهد به شمار می رود و بسیاری از گردشگران تور مشهد از این منطقه زیبا دیدن می کنند .

 طرقبه مشهد

این منطقه در تور مشهد لحظه آخری از امکانات رفاهی و شهری خوبی نیز برخوردار است از جمله : پارک عمومی ، مخابرات ، پست ، پمپ بنزین ، درمانگاه ، مسجد ، رستوران ، فروشگاه و غیره می توان اشاره کرد . گردشگران تور مشهد 94 می توانند از این محل دیدن نمایند.  این منطقه به دلیل آب و هوای خوب و طبیعت سرسبز خود بر جاذبه های آن افزوده است از دیگر ویژگی های طرقبه صنایع چوبی و دستی مانند : سبد بافی ، لوح بافی ، گلدوزی و قالی بافی می باشد که نظر بسیاری از مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است .
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز تفریحی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 آبان 1394
.
 

آرامگاه امام زاده یحیی مشهد

آرامگاه امام زاده یحیی مشهد

آرامگاه امام زاده یحیی در تور مشهد لحظه آخری در یک کیلومتری روستای میامی و در دامنه کوه واقع شده است. روستای میامی در 50 کیلومتری مشهد و در جاده سرخس قرار دارد. بنای آرامگاه امام زاده یحیی در قرن دهم ساخته شده است. میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این آرامگاه دیدن نمایند. آرامگاه ایشان دارای رواق چهار ضلعی و گنبد فیروزه ای دو پوسته ای است. ورودی آن دارای دو مناره زیبا و در سر در آن کتیبه ای سنگی وجود دارد که مربوط به زمان شاه طهماسب صفوی است. گردشگران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. با توجه به این کتیبه این آرامگاه متعلق به برادر زاده یحیی بن زید (نواده امام زین العابدین) است اما کسانی که به این آرامگاه می آیند آن را آرامگاه امام زاده یحیی می دانند. میهمانان تور مشهد می توانند از این محل دیدن نمایند. با توجه به آن چه که در تاریخ آمده است یحیی بن زید در سال 207 هجری قمری در بغداد وفات یافتند. در کنار آرامگاه امام زاده یحیی از دامنه کوه چشمه آب معدنی جریان دارد و سنگفرشی که در اطراف بنای مرکزی است محل مناسبی برای استراحت زائرین این امام زاده است. گردشگران تور مشهد لحظه آخری می توانند از این مکان دیدن نمایند.


 

آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم مشهد

آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم مشهد

آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم در تور مشهد 94 که از نوادگان حضرت موسی بن جعفر (ع) هستند در هفتادو پنج کیلومتری مشهد و در روستای پیوه ژن واقع شده است که هر روز زائرین زیادی به این آرامگاه می آیند. زائران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در نزدیکی این آرامگاه قنات آب پر آبی وجود دارد که باعث سرسبزی آن منطقه شده است. آرامگاه این امام زادگان علاوه بر اینکه جنبه مذهبی دارد از لحاظ گردشگری هم بسیار مهم تلقی می شود. آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم (ع) در تور مشهد لحظه آخری در واقع توقف گاهی برای زائرین این امام زادگان می باشد.


 

آرامگاه امام زادگان بی بی صنوبر و میر سبحان ولی مشهد

آرامگاه امام زادگان بی بی صنوبر و میر سبحان ولی مشهد

آرامگاه امام زادگان بی بی صنوبر و میر سبحان ولی در تور مشهد 94 در نزدیکی مشهد واقع شده است. این آرامگاه در روستای خواجه حسین در 45 کیلومتری مشهد _ کلات قرار دارد. امام زادگان بی بی صنوبر و میر سبحان ولی از منسوبین امام موسی بن جعفر (ع) هستند. زائران تور مشهد می توانند از این مکان زیارتی دیدن نمایند. آرامگاه میر سبحان ولی در محوطه داخلی بنای جدید قرار دارد و آرامگاه بی بی صنوبر مقابل آن با یک ضریح فلزی کوچک و زیبا قرار دارد. آرامگاه این امام زادگان برای مردم روستا و اهالی آن بسیار عزیز و قابل احترام است. زائران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این محل دیدن نمایند.
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه های زیارتی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 آبان 1394
.
 

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان تور مشهد لحظه آخری از 101 اتاق و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل تا حرم دوازده دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل جهان مشهد عبارت است از: لابی , رستوران با غذاهای متنوع , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , سالن ورزشی , مرکز خرید , اینترنت ویژه میهمانان تور مشهد 94 و... 

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم


 

هتل رضا مشهد

هتل رضا مشهد

هتل رضا تور مشهد پاییز 94 یک هتل سه ستاره بسیار با تجربه است که در فاصله کمی از حرم قرار دارد که می توان با چهار دقیقه پیاده روی به حرم مطهر امام رضا (ع) رسید. این هتل مجهز به اینترنت در لابی و اتاق ها می باشد. از امکانات دیگر هتل رضا تور مشهد لحظه آخری رستوران , کافی شاپ , پارکینگ , آسانسور , تاکسی سرویس و... می باشد.

آدرس: بین میدان طبرسی و چهار راه مقدم


 

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری تور مشهد 94 از 54 واحد و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و فقط پنج متر با آن فاصله دارد و تقریبا با هشت دقیقه پیاده روی شما مسافران عزیز به حرم می رسید.. هتل جواهری تور مشهد پاییز 94 در مرکز شهر مقدس مشهد و در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است.از امکانات این هتل لابی , کافی شاپ , رستوران با منوی باز غذایی , پنج آسانسور با ظرفیت پنجاه نفر برای میهمانان تور مشهد و... می باشد.

آدرس: خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 آبان 1394
.

پارک میرزا کوچک خان مشهد

 

 

در تور مشهد آذر 94 از بازدید این جاذبه لذت خواهید برد.

پارک میرزا کوچک خان مشهد درحاشیه خیابان دانش شرقی و در مجاورت سراهای بازار رضا و ضلع جنوب غربی میدان ۱۷ شهریور قرار دارد. این پارک وسعت چندانی ندارد و به حرم رضوی نزدیک است و

در تور مشهد 94 از این بوستان دیدن کنید.

در منطقه زائر نشین می باشد. از امکانات این پارک می توان به کتابخانه عمومی کودکان و نوجوانان ، شهربازی و استخر شنا، و میادین ورزشی ، و فضای سرسبز و درختان قدیمی و گونه های مختلف گیاهی و آب نما و خیابان کشی اشاره کرد . وجود امکانات بسیار و نزدیکی به حرم امام رضا باعث شده تا این بوستان مورد توجه مسافران تور مشهد و ساکنان محلی قرار بگیرد.

 

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک میرزا کوچک خان مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

هتل فردوس مشهد

 

هتل فردوس مشهد هتلی چهار ستاره است  که در چند قدمی حرم امام رضا (ع) بنا  شده و محل پذیرایی و استراحت زائران و مسافران تور مشهد می باشد. هتل فردوس  در خیابان امام رضا (ع) در هشت طبقه بنا گردیده تا تا حرم مطهر 300 متر فاصله دارد که این نزدیکی اقامت زائران را برای تشرف به حرم  آسان می نماید.

در تور مشهد پاییز 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.


این هتل در بهمن ماه سال 1388 افتتاح شده است و با توجه به موقعیت ساختمان عمده قسمت های هتل از نور طبیعی بهره مند است و چشم اندازی زیبا از حرم را نمایان می سازد.

در تور مشهد 94 از این هتل هقامت کنید.

 

این هتل دارای 96 اتاق می باشد که  دارای تلویزیون،IPTV  (موزیک، فیلم، بازی ... )، ماهواره، ايركانديشن، اينترنت wireless،سرويس بهداشتي فرنگی، تلفن , کاناپه ، ميزغذاخوری 2 نفره ،كتري برقي وحوله های واحد به صورت تن پوش ميباشند.

در تور مشهد آبان 94 از اقامت د این هتل خشنود خواهید شد

 

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

اتاق های هتل فردوس مشهد

 

امکانات هتل

سالن صد نفره، کافی شاپ، اتاق بازی کودکان، رستوران فرنگی ، رستوران ایرانی، بیزینس سنتر، لابی، اتاق کنفرانس، اتاق چمدان، صندوق امانات، فروشگاه، پارکینگ، کافی نت، شبکه ویدیویی، ماهواره، خشکشویی، تاکسی سرویس، لاندری، اینترنت بیسیم، آکواریوم

هتل فردوس مشهد

رستوران هتل فردوس مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل فردوس مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

هتل سی برگ مشهد

 

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مشهد واقع شده و دسترسی مسافران تور مشهد از این هتل به اماکن تفریحی،زیارتی و مترو به سهولت انجام می گیرد.این هتل 8طبقه، دارای 56 اتاق دوتخته وسه تخته،وآپارتمانهای یکخواب ودوخواب با معماری و طراحی کاملا مدرن می باشد.

در تور مشهد تعطیلات آبان 94 از امکانات این هتل لذت خواهید برد.

 

این هتل دارای سه تالار 500 نفره می باشد که در آن جا پذیرایی جشن ها و مهمانی ها با بهترین و متنوع ترین غذاها و دسرها و در محیطی دلنشین و مدرن صورت می گیرد.

در تور مشهد آذر 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد

تریا ی هتل در طبقه همکف واقع شده و صرافی هتل نیز با مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کلیه امور صرافی و تبدیل و خرید و فروش انواع ارز و مسکوکات طلا و نقره به نرخ روز را انجام می دهد . این هتل دارای رستوران های چینی و ایرانی نیز می باشد .

در تور مشهد تعطیلات آذر 94 از امکانات این هتل لذت خواهید برد.

امکانات هتل سی برگ مشهد

 رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

 در تور مشهد 94 در این هتل اقامت کنید

 

هتل سی برگ مشهد

ورودی هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

لابی هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

اتاق هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

رستوران هتل سی برگ مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سی برگ مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

پارک وکیل آباد مشهد

 

در تور مشهد آذر 94 از بازدید این جاذبه لذت خواهید برد.

پارک وکیل آباد از جمله تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه شهر مشهد است که پیش از این به «میر طراز» معروف بوده و در انتهای بلوار وکیل آباد قرار دارد . از مهمترین ویژگی‌های این مکان وجود درختان سر به فلک کشیده چنار و کاج و پستی بلندی‌های طبیعی می‌باشد. آب موردنیاز این گردشگاه از طریق قناتی که سرچشمه آن بند گلستان بوده تامین می‌گردد و رودخانه بسیار زیبایی نیز در سطح آن جاری است. در تور مشهد تعطیلات پاییز 94 از بازدید این جاذبه لذت خواهید برد.امروزه با ایجاد معابر و محوطه‌سازی داخل مجموعه، پیاده‌روی و نظاره چشم‌اندازها و طبیعت آن به آسانی صورت می‌گیرد. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار وسیعی به نام «کوهستان پارک شادی» و محوطه باغ ‌وحش احداث شده است. باغ وکیل‌آباد سرمایه طبیعی و گردشگاهی خاطره‌انگیز همچون گذشته برای تمامی مسافران تور مشهد  است .

پارک وکیل آباد مشهد

 پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد مشهد

رودخانه پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد مشهد

پارک وکیل آباد مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک وکیل آباد مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

خانه ملک مشهد

 

در تور مشهد پاییز 94 از این جاذبه گردشگری دیدن کنید. خانه ملک مشهد مربوط به اواخر دوره قاجار است که در ضلع شرقی خیابان امام، روبروی اداره دارائی واقع شده و به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این بنا یکی از نمونه خانه های زیبای برجا مانده از دوران انتقال معماری در اواخر عصر قاجاریه محسوب می شود که در گذشته بسیار وسیع تر بوده اما اکنون تنها بخش بیرونی آن برجای مانده که شامل دو طبقه است.

در تور مشهد آبان 94 از بازدید این جاذبه لذت خواهید برد. طبقه بالایی دارای سقف مشبک و منبت کاری شده چوبی و شومینه گچبری زیبایی است

. خانه ملک امروزه مرکز هنر های سنتی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی می باشد. حمام خانه ملک تنها نمونه حمام تاریخی خصوصی دوره خود در شهر مشهد معرفی شده که در سال 1385 به عنوان خانه توریست انتخاب شد. خانه ملک یکی از جاذبه‌های گردشگری در تور مشهد می باشد که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. 

 

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

 

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: خانه ملک مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

 

 

پارک باغ ملی مشهد

پارک باغ ملی تور مشهد 94 در مرکز شهر و خیابان امام خمینی واقع شده . باغ ملی در واقع اولین پارک مشهد به شمار می رود و یکی از باغ های قدیمی به شمار می رود ولی اکنون به عنوان یک پارک محلی از آن استفاده می شود اما به دلیل قدمت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است . میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این پارک دیدن نمایند.

پارک باغ ملی مشهد

این پارک از درختان بلند و قدیمی چنار وهمچنین سرسبزی و طبیعت زیبایی برخوردار است و محل مناسبی برای استراحت و تفریح مسافران و زائران تور مشهد 94 به شمار می رود .


 

پارک وحدت مشهد

پارک وحدت تور مشهد 94 یکی از بزرگترین پارک های مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام زضا (ع) قرار دارد و همه ساله مسافران زیادی را به سمت خود می کشد .

پارک وحدت مشهد

این پارک دارای امکانات تفریحی و ورزشی زیادی برای مسافارن و گردشگران تور مشهد 94 است. مانند : فضای سبز ، دریاچه مصنوعی ، آب نما و آبشار ، تئاتر و سینما های تابستانی و امکانات ورزشی از قبیل سکوهای تنیس روی میز ، شطرنج ویژه مسافران تور مشهد 94 ، زمین های ورزشی و زمین اسکیت و … می باشد همچنین داخل پارک دارای کتابخانه و مراکز فعالیت های فرهنگی و هنری نیز می باشد . این پارک از فضای سبز و درختان متنوع ای برخوردار است و مکان بسیار خوبی برای استراحت و تفریح مسافران و زائران گرامی تور مشهد 94 می باشد .

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک های معروف مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

 

 

مسجد گوهرشاد مشهد

مسجد گوهر شاد مشهد

مسجد گوهر شاد تور مشهد 94 یک بنای تاریخی است که به دستور بانو گوهر شاد ساخته شده و در قسمت جنوبی حرم امام رضا (ع) واقع شده است.این مسجد با کاشی کاری های فوق العاده و طاق های گنبدی شکل زیبایش و نقش و نگار دیوارهای گچی آن نمونه بارز هنر ایرانیان است که میهمانان تور مشهد 94 می توانند از آن بازدید نمایند. روی دیوارها و غرفه های مسجد گوهر شاد مشهد نام های خدا , احادیث و آیات قرآن با خط زیبا و بی نظیری نوشته شده است.تاریخ بنای مسجد گوهر شاد درتور مشهد 94 روی کتیبه بایسنقر که از بهترین ثلث نویسان زمان خود بوده به چشم می خورد. منبر صاحب الزمان که در کنار محراب ایوان مقصوره است از چوب درخت گردو و گلابی و بدون استفاده از میخ یعنی به شکل منبت کاری ساخته شده است که میهمانان تور مشهد 94 می توانند از آن بازدید نمایند. این مسجد زیبا از هشت ایوان و 7 شبستان تشکیل شده است. ایوان جنوبی (ایوان مقصوره) , ایوان شمالی (ایوان دارالسیاده) , ایوان شرقی (ایوان اعتکاف) , ایوان غربی (ایوان شیخ بهاءالدین). روی ایوان دارالسیاده نام بانو گوهر شاد با خط زیبای ثلث نوشته شده که میهمانان تور مشهد 94 می توانند از آن بازدی نمایند و ایوان شرقی و غربی با کتیبه هایی به خط ثلث مسجد را به بست شیخ بهاءالدین و رواق امام خمینی (ره) مرتبط می سازد. میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این مکان زیارتی دیدن نمایند.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مسجد گوهرشاد مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

 

 

هتل سروش مشهد

هتل سروش مشهد

هتل آپارتمان سروش تور مشهد 94 در قلب شهر مشهد و در فاصله 300 متری حرم امام رضا (ع) و در قسمت ضلع شرقی حرم واقع شده است. قانون اقامت کودکان در این هتل برای کودکان بین 3 تا 8 سال به شکل نیم بها می باشد و کودکان بالای 8 سال در تور مشهد 94 یک نفر کامل محسوب می شوند. از امکانات این هتل کافی شاپ , لابی , رستوران , گشت درون شهری و برون شهری و خدمات مسافراتی و... می باشد.این هتل دارای سوئیت های زیبا با جدیدترین دکوراسیون می باشد. هتل سروش تور مشهد دارای 45 واحد به صورت واحدهای یک خوابه , دو خوابه و حتی VIP می باشد.هر واحد دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز می باشد.

فاصله این هتل تا حرم فقط 5 دقیقه است آن هم به صورت پیاده.

آدرس: مشهد , خیابان نواب صفوی


 

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل چهار ستاره فردوس تور مشهد 94 دارای هشت طبقه و 96 سوئیت و اتاق و با دو دکراسیون مجزای مدرن و سنتی می باشد. این هتل دارای رستوران ایرانی و فرنگی با ظرفیت 350 نفری نیز می باشد.
اقامت کودکان زیر چهار سال در این هتل به صورت رایگان می باشد. هتل فردوس تور مشهد 94 دارای لابی وسیع و محیطی زیبا و دلنشین است و آکواریومی بسیار زیبا در آن قرار دارد که جلوه این هتل را دل نشین تر و رویایی تر می کند. فاصله هتل مسافران تور مشهد 94 تا حرم 5 دقیقه به صورت پیاده می باشد.

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ 24 ساعته , اتاق بازی کودکان , اینترنت وایرلس در لابی و اتاق ها , گشت درون شهری و برون شهری , سالن بیلیارد , صبحانه در بام هتل ویژه میهمانان تور مشهد 94 و... اشاره کرد.

آدرس: خیابان امام رضا , نبش امام رضا هشتم

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

یکی از این جاذبه های طبیعی اطراف مشهد روستای بوژان آبشار بوژان است که از توابع بخش مرکزی شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی به شمار می آید و در 120 کیلومتری شهر مشهد و 13 کیلومتری شمال شرقی نیشابور قرار گرفته است . از شهر نیشابور جاده ای آسفالته جهت ورود به این روستا وجود دارد.چشم انداز دره سرسبز روستا و رودخانه جاری آن، همراه با منظره کشتزارها و باغ های گسترده، جلوه بسیار زیبا و تماشایی دارند که طبیعت گردان و گردشگران تور مشهد مهر 94 را به سوی خود جلب می کنند. حواشی رودخانه پرآب و دائمی بوژان، به ویژه در بهار و تابستان، مکان مناسبی برای گذران اوقات فراغت گردشگران تور مشهد  است. آبشار بسیار زیبایی از ارتفاعات پیرامون روستا سرازیر می شود. طبیعت سرسبز اطراف آبشار با گل ها و درختچه های فراوان، زیبایی خاصی یافته است. در مسیر رودخانه بوژان، آبشارهای کوچک و بزرگ دیگری نیز وجود دارند که بر طراوت پیرامون آن می افزایند. در انتهای این روستا دره ای بزرگ لابلای صخره های بلند نفوذ نموده است که در امتداد این دره، رودخانه بوژان و آبشار زیبا و سفیدرنگ آن نمایان می شود. برای رسیدن به آبشار بوژان حدود دو ساعت پیاده روی از محل روستا لازم است. رودخانه بوژان به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر از کوه های گودزرد، بوژان و سیاه خانی سرچشمه می گیرد.در تور لحظه آخری مشهد دیدار از این آبشار را از دست ندهید.

آبشار بوژان در مشهد

آبشار بوژان در مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آبشار بوژان در مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 14 شهريور 1394
.

مجموعه بازار فردوسی مشهد واقع در انتهای سی متری طلاب نبش میدان مفتح در زمینی به مساحت حدودا ۷۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۰۰۰۰ مترمربع در چهار طبقه  و بالغ بر ۷۲۰ مغازه اجرا شده است .در این مجتمع تجاری در طبقه همکف سیسمونی نوزاد و لباس کودک , همکف پوشاک آقایان و خانمها ,طبقه اول بورس مانتو و روسری , طبقه دوم لوازم عروس و داماد, ساعت , بدلیجات , طلا و جواهر برای خرید مسافران تور مشهد در نظر گرفته شده است .متراژ واحدهای تجاری در طبقات متغیر است. این مجموعه دارای ۱۱ واحد کافی شاپ و فست فود است که درحال حاضر فعال هستند .تاسیسات مجموعه شامل اتاق کنترل , سیستم دوربین مداربسته ,سیستم اعلام و اطفای حریق و سیستم برق اضطراری می باشد . هر طبقه دارای پله برقی و در سه قسمت سالن به سه اسانسور مجزا و به پله های اضطراری مجهز می باشد . مسجد و نمازخانه در طبقه سوم واقع شده است.این مجتمع سعی کرده است با فراهم کردن محیطی جذاب و آرام  گردشگران تور مشهد 94 گرامی را به بازدید از این بازار دعوت نماید.

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

برج آلتون مشهد در زمینی به مساحت ۱۷۲۴ متر مربع و با زیربنای ۳۱۰۰۰ متر مربع در ۲۰ طبقه و طی مدت ۳۶ ماه احداث و در تیر ماه ۱۳۸۸ افتتاح گردید. برج تجاری آلتون مشهد چند منظوره مدرن کاربری های تجاری اداری و پارکینگ دارد و با ۸۰ متر ارتفاع بلندترین پارکینگ طبقاتی ایران است. این برج همچنین حایز عناوین دیگری مانند برترین برج تجاری چند منظوره کشور در سال ۹۰ و نیز برترین سازه بتنی کشور در سال ۸۸ شده است. خرید از این مرکز را در تور لحظه آخری مشهد از دست ندهید.چهار طبقه از این برج به واحدهای تجاری سه طبقه واحدهای اداری ( طبقات ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ ) و بقیه طبقات به پارکینگ اختصاص دارد. یک باند فرود هلیکوپتر جهت سرویس دهی در مواقع اضطراری و امداد رسانی برای مسافران تور مشهد بر روی برج تعبیه شده است.از دیگر امکانات این مجتمع تجاری میتوان به وجود چشم انداز 360 درجه همه طبقات پارکینگ و اداری بر فراز شهر , وجود 6 آسانسور نفر بر مخصوص خروج از پارکینگ یا رسیدن به فضاهای تجاری و اداری , وجود ایستگاه ویژه تاکسی بیسیم آلتون , وجود شعبه سه رستوران معروف “پسران کریم” در طبقه ۴ تجاری برج و ... اشاره کرد.

مجتمع تجاری آلتون مشهد

 

مجتمع تجاری آلتون مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع های تجاری در مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 14 شهريور 1394
.

هتل مینو مشهد که به تازگی تاسیس شده با مزیت قرار گرفتن در نزدیکی حرم مطهر و دسترسی سریع و آسان به مرکز شهر و بازار رضا و فرودگاه افتتاح گردیده است. هتل مینو دارای 96 اتاق, شامل 6 سوئیت رویال دو اتاق خوابه ,  12 سوئیت یک اتاق خوابه و 24 اتاق کانکت سه نفره و 54 اتاق دو نفره و سه نفره با تجهیزات کامل دارای سرویس بهداشتی , فرنگی , ایرانی , صندوق امانات اختصاصی در اتاق, ویدئو مرکزی , اینترنت و سیستم قفل کامپیوتری و پاور سوئیچ و امکان استفاده از سیستم وایرلس لابی هتل در دسترس مسافرین تور مشهد 94 می باشد.هتل مینو مشهد با داشتن رستورانی با تنوع غذایی منوی انتخابی به صورت ناهار به صورت چلو کوبیده  , چلو جوجه , چلو ماهی , زرشک پلو با مرغ , چلو خورشت روز و در روزهای جمعه چلو خورشت فسنجان و استانبولی و شام به صورت خوراک کوبیده , شنیسل مرغ , رولت گوشت , خوراک جوجه , خوراک ماهی , مرغ سوخاری مورد استقبال مسافران تور مشهد می باشد. در رستوران صبحانه سوپ , سالاد و نوشیدنی به صورت بوفه آزاد می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مینو مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 14 شهريور 1394
.

هتل الماس مشهد واقع در خیابان امام رضا مشهد ساختمانی 9 طبقه دارای 108 اتاق رویال و 40 آپارتمان نرمال می باشد که در طبقه 8 هتل رستوران و صبحانه خوری با نمایی مشرف به حرم مطهر و در طبقه 9 سالن کنفرانس با دید حرم و دارای کافه سنتی مشرف به حرم و تشریفات اختصاصی دفتر گروه قرار گرفته است. این هتل دارای اتاقهای دوتخته و سه رویال و سوئیت و آپارتمانهای معمولی یک خوابه و دوخوابه و کانکت و دارای سوناو جکوزی و اتاق بازی کودکان و سالن ماساژ ویژه بانوان و آقایان با ايجاد فضاهای مناسب می باشد که تنوع بسيار خوبی در ارائه خدمات در تور مشهد پيش بينی شده است.هتل الماس با اتاقها و سوئیت های مجهز به کلیه امکانات رفاهی مانند اتاق بازي كودك، سالن آرايش بانوان، پزشك مقيم، صرافي، كتابخانه، فست فود، رستوران هاي رويال، استخر و مجموعه آبي، اسپا و ماساژ براي آقايان و بانوان آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی تور مشهد پاییز 94 است . مهمترین ویژگی هتل الماس نزدیکی آن به حرم و بازار رضا (ع) می باشد . به طوری که میهمانان تور مشهد مهر 94 گرامی قادرند بدون نیاز به استفاده از وسیله نقلیه ضمن زیارت بارگاه ملکوتی آستان قدس رضوی از بزرگترین و مهمترین مرکز خرید مشهد به سهولت بهره مند شوند .

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل الماس مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 14 شهريور 1394
.
 

هتل لاله مشهد

در یکی از قدیمی ترین خیابان های مشهد هتلی قرار دارد که به هتل لاله مشهد معروف است و تا حرم  با ماشین حدودا 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای پرسنلی مجرب و حرفه ای می باشد که توانسته نظر مسافران تور مشهد را به خود جلب نماید. از جاذبه های گردشگری مشهد که نزدیک به هتل لاله می باشد می توان به پارک زیبا و تاریخی کوهسنگی و بازارهای اصلی مشهد اشاره کرد. هتل لاله مشهد شامل 101 اتاق 2-3 تخته و آپارتمان های لوکسی با دو و چهار اتاق بسیار راحت و تمیز می باشد و هر واحد آن دارای دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی برای میهمانان تور مشهد سرو می شود , کافی شاپ , لابی , اینترنت و... دیگر امکانات این هتل به شمار می رود

هتل لاله مشهد

این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری به یاد ماندنی را برای میهمانان تور مشهد 94 به ارمغان می آورد.

آدرس هتل لاله مشهد : مشهد , خیابان کوه سنگی , نبش کوه سنگی بیست و چهارم

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل لاله مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد در خیابان شهید اندرزگو واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. هتل ایران در سال 1388 به طور کامل بازسازی شد و به شکل امروزی درآمد. این هتل مجموعا از 132 اتاق و 32 آپارتمان دو خوابه تشکیل شده است. هتل به اینترنت رایگان مجهز می باشد. در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل فرودگاه مشهد واقع شده است. حرم مطهر رضوی تنها 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، کافی نت، فروشگاه، نمازخانه، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حریق، لابی، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس، تاکسی سرویس، آسانسور و... می باشد.

 

 

تصویر هتل ایران مشهد

تصویر هتل ایران مشهد

تصویر هتل ایران مشهد

تصویر لابی هتل ایران مشهد

تصویر هتل ایران مشهد

تصویر رستوران هتل ایران مشهد

تصویر هتل ایران مشهد

تصویر اتاق هتل ایران مشهد

تصویر هتل ایران مشهد

تصویر اتاق هتل ایران مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایران مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.
هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد در یکی از محل های اصلی مشهد که به حرم منتهی می شود به نام چهار راه خسروی واقع شده است. این هتل جزء هتل های  4 ستاره مشهد می باشد. حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده با این هتل فاصله دارد. در فاصله 10 دقیقه از هتل ایستگاه راه آهن قرار دارد. همچنین در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل فرودگاه بین المللی مشهد قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، سونا، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید، آسانسور، اینترنت وایرلس، پارکینگ، تاکسی سرویس، لباسشویی، خشکشویی، باشگاه ورزشی، جکوزی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل آپادانا مشهد

تصویر رستوران هتل آپادانا مشهد

تصویر هتل آپادانا مشهد

تصویر رستوران هتل آپادانا مشهد

تصویر هتل آپادانا مشهد

تصویر تریا هتل آپادانا مشهد

تصویر هتل آپادانا مشهد

تصویر هتل آپادانا مشهد


هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد در خیابان شیرازی واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. حرم رضوی در فاصله کمی از هتل و در فاصله 10 دقیقه ای از آن قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. در فاصله 30 دقیقه ای از هتل نیز فرودگاه مشهد قرار گرفته است. در این هتل 2 رستوران و تریا وجود دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، لابي، اتاق جلسه، لاندری، خشکشویی، فتوکپی، فروشگاه، پاركينگ، ماهواره، آسانسور، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، روزنامه، آتليه عكاسي و... می باشد.

 

 

تصویر هتل آزادی مشهد

تصویر هتل آزادی مشهد

تصویر هتل آزادی مشهد

تصویر رستوران هتل آزادی مشهد

تصویر هتل آزادی مشهد

تصویر رستوران هتل آزادی مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.
هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد در مجاورت بارگاه ملكوتي حضرت ثامن الأئمه واقع شده است. این هتل جزء هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. حدود 5 دقيقه از این هتل با حرم مطهر رضوي فاصله است. این هتل 9 طبقه می باشد و مجموعا 176 اتاق دارد. سالن کنفرانس هتل در طبقه نهم قرار دارد. یکی از ویژه گی های هتل این است که بدون نیاز به وسایل نقلیه می توان به حرم تردد کرد.

امکانات هتل شامل:

رستوارن، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، اتاق جلسه، تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس، سونا، جکوزی، اعلام حرق، کافی نت، آرایشگاه، فروشگاه، سالن ورزشی، اینترنت در لابی، اینترنت در واحد، پارکینگ، لابی، آسانسور، چایخانه، کافی شاپ، صندوق امانات، باشگاه بیلیارد، خودپرداز، ماهواره و... می باشد.

 

 

تصویر هتل الماس مشهد

تصویر هتل الماس مشهد

تصویر هتل الماس مشهد

تصویر رستوران هتل الماس مشهد

تصویر هتل الماس مشهد

تصویر لابی هتل الماس مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل الماس مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.
هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد در مجاورت حرم مطهر امام رضا واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. هتل اترک مجموعا 45 واحد دو خوابه، 100 اتاق دو و سه تخته و 25 سوئيت دارد. در فاصله کمتر از 800 متری این هتل حرم مطهر رضوی قرار دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماهواره، تاکسی سرویس، لاندری، کافی نت، خودپرداز، روم سرویس، لابی، اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، فروشگاه، نمازخانه، اعلام حرق و... می باشد.

 

 

تصویر هتل اترک مشهد

تصویر هتل اترک مشهد

تصویر هتل اترک مشهد

تصویر هتل اترک مشهد

تصویر هتل اترک مشهد

تصویر رستوران هتل اترک مشهد


هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد در چهارراه شهدا مشهد واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. هتل الغدیر مجموعا 289 اتاق دارد. این هتل به اینترنت وای فای رایگان تجهیز شده است. ایستگاه راه آهن در فاصله 20 دقیقه ای از هتل قرار دارد. همچنین در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل فرودگاه مشهد واقع شده است. این هتل در فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. یک دستگاه خودپرداز در لابی این هتل وجود دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سرویس حرم، سونا، اتاق جلسه، پارکینگ اختصاصی، جکوزی، گشت درون شهری و برون شهری، بیلیارد، باشگاه بدنسازی، استخر، فروشگاه، آسانسور، اینترنت در لابی، نمازخانه، کافی شاپ، صندوق امانات، گیم نت، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، پارک کودکان، اینترنت در واحد و... می باشد.

 

 

تصویر هتل الغدیر مشهد

تصویر هتل الغدیر مشهد

تصویر هتل الغدیر مشهد

تصویر اتاق هتل الغدیر مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.
هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 در بلوار خیام مشهد واقع شده و جزء هتل های  5 ستاره مشهد می باشد. هتل هما مجموعا 202 اتاق دارد. این هتل با مرکز شهر مشهد حدود 15 دقیقه فاصله دارد. در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل فرودگاه مشهد قرار گرفته است. اتاق های هتل هما 2 مشهد همگی به اینترنت پرسرعت تجیز شده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، فروشگاه، ماهواره، آسانسور، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، تاکسی سرویس، کافی شاپ، چایخانه سنتی، آمفی تئاتر، اتاق جلسه، باشگاه ورزشی، سونا، استخر، جکوزی، زمین تنیس، کافی نت، اینترنت در لابی، اینترنت در واحد، خشکشویی، لاندری، صبحانه در اتاق، اتوکشی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل هما 2 مشهد

تصویر هتل هما 2 مشهد

تصویر هتل هما 2 مشهد

تصویر هتل هما 2 مشهد

تصویر هتل هما 2 مشهد

تصویر استخر هتل هما 2 مشهد

تصویر هتل هما 2 مشهد

تصویر هتل هما 2 مشهد

تصویر هتل هما 2 مشهد

تصویر لابی هتل هما 2 مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل هما 2 مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.
هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد در میدان احمدآباد مشهد واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره مشهد می باشد. مساحت این هتل 70 هزار متر مربع است. حرم مطهر رضوی در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. هتل هما 1 مجموعا از 173 اتاق تشکیل شده است. فاصله ایستگاه راه آهن با این هتل 6 کیلومتر می باشد. 7 تالار مجلل، کافی شاپ، سالن غذاخوری، باغ های سرسبز در این هتل برای دسترسی میهمانان وجود دارد. از امکانات هتل می توان به پارکینگ اختصاصی برای میهمانان اشاره کرد. 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسه، اعلام حریق، آسانسور، تاکسی سرویس، چایخانه، صندوق امانات، لابی، پارکینگ، اینترنت وایرلس رایگان، خدمات پزشکی، زمین تنیس، لاندری، فضای سبز و... می باشد.

 

 

تصویر هتل هما 1 مشهد

تصویر لابی هتل هما 1 مشهد

تصویر هتل هما 1 مشهد

تصویر رستوران هتل هما 1 مشهد

تصویر هتل هما 1 مشهد

تصویر رستوران هتل هما 1 مشهد

تصویر هتل هما 1 مشهد

تصویر هتل هما 1 مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل هما 1 مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.
هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا در قسمت ورودی حرم مطهر رضوی واقع شده و جزء هتل های  5 ستاره مشهد می باشد. این هتل تنها در فاصله 150 متری حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. هتل مدینه الرضا مجموعا 400 اتاق و سوئیت دارد. هتل در فاصله 10 دقیقه ای از مرکز شهر واقع شده است. فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد نیز 25 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، رستوران گردان، انبار بار و چمدان، خدمات نگه داری از اطفال، چهار طبقه پارکینگ استخرسرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، اتاق تنیس، میز بیلیارد، باشگاه ورزشی، خدمات خانه داری، خدمات تعمیر لباس، کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، مجهز به سیستم تهویه، اینترنت وایرلس رایگان، سالن همایش و آمفی تئاتر، آسانسور، کافی نت، نماز خانه، لاندری، کلید الکترونیکی، باند هلی کوپتر، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز، کتابخانه، مرکز خرید و... می باشد.

 

 

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر رستوران هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر اتاق هتل مدینه الرضا مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مدینه الرضا مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.

هتل عرش مشهد

 

هتل عرش مشهد هتلی 3 ستاره واقع در خیابان امام رضا (ع) می باشد که در سال 1389 افتتاح شد. این هتل یک ساختمان 5 طبقه است و محل استقرار اتاق های آن به این صورت است که در هر طبقه یک واحد 2 خوابه، یک واحد 5 تخته، چهار واحد 3 تخته و شش واحد 2 تخته قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر ثامن الحجج (ع) بدانند که فاصله این هتل تا حرم به صورت پیاده روی در حدود 15 دقیقه است و فرودگاه بین المللی تا هتل 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. امکاناتی که هتل عرش مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد تیر 94 قرار می دهد جوابگوی نیازهای میهمانان خواهد بود، برخی از این امکانات لابی، کافی نت، کافی شاپ، سالن کنفرانس، رستوران، لاندری و همچنین پارکینگ اختصاصی می باشند. اتاق های هتل سه ستاره عرش مشهد نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد مرداد 94  به امکانات مناسبی از قبیل تلویزیون LCD، ماهواره، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد تابستان 94 که در محل اقامت خود به اینترنت پر سرعت نیاز دارند بدانند که هتل عرش مشهد اینترنت وای فای را در تمام نقاط لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان قرار می دهد. از دیگر خدمات رایگان این هتل میتوان به سرویس رایگان به حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد که در چندین نوبت، در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به جابه جایی زائرین عزیز به حرم رضوی می نماید.

آدرس هتل عرش مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی، ابتدای خیابان کامیاب، پلاک ۷۶

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل عرش مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 31 خرداد 1394
.

 هتل بین المللی قصر مشهد

این هتل 5 ستاره تا حرم مطهر امام رضا(ع) هشتصد کیلومتر فاصله دارد و در بهترین خیابان مشهد واقع شده است هتل دارای تمام امکانات رفاهی از قبیل چندین تالار،فروشگاه ،رستوران است به مکانهای گردشگری و مراکز خرید مشهد دسترسی راحت دارد و فاصله کمی نیز دارد.از جمله امکانات دیگر هتل بین المللی قصر مشهد میتوان پارکینگ اختصاصی،اتاق ماساژ،اینترنت وای فای،تلویزیون با ماهواره،کافی نت،تاکسی  و شهربازی کودکان را نام برد هتل در خیابان امام رضا واقع شده است . مسافران تور مشهد 94 می توانند اوقات خوشی را در این هتل داشته باشند . 

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل بین المللی قصر مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 خرداد 1394
.

 هتل مجلل درویشی مشهد

این هتل پنج ستاره که در کنار خیابان امام رضا که خیابان اصلی است و به حرم میرسد واقع شده است هتل تا حرم مطهر مشهد هزار و چهار صد متر نیز فاصله دارد به طوریکه فقط 10 دقیقه تا حرم پیاده میتوان رفت.این هتل شامل 25 طبقه است که در بهمن سال 90 افتتاح گردید.و بلند ترین و بزرگترین  ساختمان اقامتی با نمای شیشه ای است.مسافران تور مشهد 94 می توانند اوقات خوشی را در این هتل داشته باشند . هزینه کودکان زیر سه سال رایگان و کودکان 3 تا 6 سال نیم بها  و بالای 6 سال تمام بها نیز می باشد هتل دارای مجموعه آبی مانند حمام ترکی ،سونا بخار و خشک،جکوزی ماساژ،اسپا و سالن بدنسازی نیز هست.هتل با زیر بنای هشتصد متر و طراحی  مدرن و زیبا از هتلهای منحصر به فرد محسوب می شود.

 عکسها و تصاویر هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی

 

هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مجلل درویشی مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 خرداد 1394
.

 مرکز خرید الماس شرق مشهد

این مرکز خرید الماس شرق مشهد مجاور کمربندی مشهد قرار گزفته است و ترکیبی از معماری مدرن و سنتی را دارد گنبد الماس شکل آن قطری به اندازه پنجاه متر دارد.این مرکز خرید شامل شش طبقه با هزارو نود واحد است و در زمینی به مساحت بیش از 67 هزار متر مربع واقع شده است مرکز خرید الماس شرق غرفه های فروش موبایل و کامپیوتر،چینی و بلور و صوتی و تصویری دارد همچنین دارای آسانسور،پله برقی،شهربازی،شعب بانکی و پارکینگ طبقاتی نیز هست . گردشگران تور مشهد 94 می توانند برای خرید به این مرکز خرید مراجعه کنند .

مرکز خرید الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید الماس شرق مشهد,مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 خرداد 1394
.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی